קורס הרמת ריסים

למה אצלנו

קורס הרמת ריסים

קורס הרמת ריסים באקדמיה שלנו הוא בעל מסלול מקצועי ויסודי,  המתמקד בשיטה הרוסית, באמצעות הרמת הריסים הטבעיים. את הקורס מעבירה אחת המאסטריות הנחשבות בישראל בתחום הריסים קורל תורגמן בעלת תעודות הסמכה ממאסטריות ושופטות בינלאומיות. בקורס שלנו תקבלי את כל הכלים והידע הכי מעודכנים על מנת לעסוק בתחום ממש בסיום הקורס.

מעבר מהיר למחירי הקורס של PrettyRiss

המלצות עלינו

שאלות ותשובות

בקורס תלמדי את השיטה ״הרוסית״ שיטה קפדנית ומיוחדת, אשר דוגלת בשמירה על הריסים הטבעיים לאורך זמן, ואף משקמת אותם.
בקורס תלמדי תיאוריה מקיפה ומעניינת, טכניקות עבודה להרמת ריסים, לימוד התאמה נכונה של תבניות האחראיות לצורה של התוצאה הסופית בטיפול.
איך מתאימים את התבניות ללקוחה לפי מבנה פנים וסגנון מתאים.
הקורס כולל גם לימוד שיווק נכון ובניית מחירון בצורה חכמה. נדבר על צילום נכון, זוויות ועיצוב.
החלק הפרקטי כולל עבודה על מודליסטיות עם ליווי אישי וצמוד של קורל בעצמה לאורך כל הקורס.

תוכן עניינים קורס

הכשרה נוספת מטעם המותג EYETALENT – בונוס ענקי

 

הקורס אצלנו מתמקד בשיטת למינציה ובוטוקס מבית המותג EYETALENT האיטלקי, אחת החברות המוכרות  לחומרים סופר איכותיים להרמת ריסים וגבות, החברה *היחידה* בארץ שהחומרים שלה מספיק חזקים ואיכותיים כדי לגרום לטיפול להחזיק מעמד יותר כעד 30% מעל לחומרים אחרים.
EYETALENT פיתחה שיטה ייחודית אשר לא רק גורמת לריסים הטבעיים להיראות מורמים ומודגשים באופן קבוע, אלא בזכות החומרים שלה גם משקמת ומזינה את הריס הטבעי לאורך זמן. לאחר השתלמות מיוחדת המיועדת למורות בלבד במשרדי המותג, האקדמיה שלנו נבחרה להוביל וללמד בישראל מטעם החברה האיטלקית, ביחד עם החומרים האיכותיים שלה והשיטות היחודיות שלה, כך שכל תלמידה שלנו מקבלת בסיום הקורס לא רק תעודה מטעם האקדמיה Pretty Riss, אלא גם תעודה בינלאומית נחשבת ביותר.

האם מקבלים ערכת מוצרים בקורס הרמת ריסים?

 

במהלך הקורס תקבלי ערכת חומרים מפוארת עם מוצרים מהשורה הראשונה, הערכה מספיקה ל 30 לקוחות לפחות.
הערכה כוללת את כל החומרים הדרושים להתחלת עבודה מיידית.
המוצרים נבחרו בקפידה רבה! והורכבו על ידי קורל והמותג EYETALENT האיטלקי בעצמם, את כל המוצרים האיכותיים שלנו שתקבלי בערכה ניתן למצוא גם לאחר הקורס בהנחה מיוחדת עבור תלמידות בלבד בחנות האינטרנטית שלנו או בחנות בקליניקה.
לכל תלמידה ישנה אפשרות לקבל משלוח עד הבית ונציגה שפנויה לשוחח ולתת מענה על שאלות בעת הרכישה הכולל מענה מקצועי המסביר את אופן השימוש.

שיווי הערכה היוקרתית הינו 1000 ש”ח

מי מלמד בקורס הרמת ריסים?

 

את לימודי הקורס מנחה קורל מאסטרית ומייסדת החברה, קורל נחשבת למומחית מהשורה הראשונה, נוהגת להעביר קורסים והשתלמויות לתלמידות מכל הארץ, בעלת וותק בלימוד כל השיטות השונות.
קורל עברה השתלמויות רבות מסביב לעולם אצל מאסטריות ושופטת בחול. קורל נוהגת להשתתף בתחרויות, ובכנסים מיוחדים.
קורל מרצה בלעדית בכנס השנתי לקוסמטיקאיות הגדול בישראל של חברת ״Benita” , כבר שנים. הקימה את הכנס הגדול בישראל למלחימות ומרימות ריסים “THE LASH OSCAR” אשר הביא ארצה מעל ל 7 מאסטריות ומאסטרים מרחבי העולם להעביר קורסים והשתלמויות בישראל.
קורל פיתחה בבלעדיות שורת מוצרים איכותיים אשר ניתן למצוא רק אצלנו, החומרים הותאמו במיוחד לאקלים הישראלי וכמובן ממשיכה להביא חידושים ולהעביר הרצאות בישראל למלחימות ומרימות ריסים במקצוע.

מה מייחד את האקדמיה שלנו ממקומות לימוד אחרים?

 

מלבד תוכנית הלימוד המקצועית שלנו, אצלנו כל בוגרות הקורס מקבלות ליווי אישי וצמוד ללא הגבלה! את הליווי נותנת במסירות קורל בעצמה, מה שנותן הרבה ביטחון ועזרה לבוגרות הקורס שלנו, הליווי כולל תוכנית עבודה אותה קורל בנתה.
בנוסף, כל בוגרת תקבל קישור לקבוצת וואטספ ייחודית בה נמצאות מעצבות ריסים שסיימו בהצלחה את הקורס ויוכלו להתייעץ ולשתף גם שם.
בנוסף לכל תלמידה ניתנת גישה בלתי מוגבלת לאיזור אישי באתר שלנו, בו היא תמצא את כל הסרטונים מהחלק הפרקטי בקורס, טפסים שונים להורדה, ומגוון רחב וידע נוסף שיעזור ועוד…
והכי חשוב, מכיוון ואנו בטוחות ביעילות הקורס שלנו, אנו מציעים “אחריות” על הקורס, ומה זה אומר בעצם? כל תלמידה אשר עשתה את תוכנית העבודה והלכה לפי השלבים ולא הצליחה, יכולה לחזור ליום פרקטי נוסף ללא עלות באקדמיה שלנו. הכל רק כדי שתצליחי!

כל מה שאת חייבת לדעת על קורס הרמת ריסים

 

קורס הרמת ריסים – את נמצאת היום בנקודה שבה את רוצה להרחיב את העסק שלך? יש לך קליניקה שבה את מציעה טיפולים שונים ואת רוצה להציע עוד ועוד? את לגמרי צודקת. לא אחת קורה שהלקוחות מגיעות ושואלות אותנו, נשות המקצוע, האם אנחנו מבצעות עוד טיפולים נוספים.

נעים מאוד לענות לאותן לקוחות בחיוב, והתחושה לא תמיד נוחה כשאנחנו עונות בשלילה. זה נשמע לך מוכר? את אותך לא מעט לקוחות שאלו לאחרונה איזה טיפולי ריסים את עושה? אם התשובה שלך הייתה שזה לא התחום שלך, כדאי שתעשי משהו בנידון. יכול להיות שפספסת את הטרנד הזה, אבל האמת היא, שהיום ריסים הם בחוד החנית.

נשים רבות עומדות שעות מול המראה וכל מה שהן חולמות עליו זה ריסים אחרים. העניין הוא שריסים לא רק שומרים על העין, אלא גם יכולים להדגיש אותה. ריסים יפים, עבים ומורמים נחשבים לפסגת היופי. הם יכולים לגרום לעין להיות יותר בולטת וכך גם לצבע שלה.

לכן ברור מדוע הרבה מאוד נשים חולמות על הרמת ריסים. מבחינת משמעות הדברים ברורה: אם תוכלי לעשות טיפולים כאלה, העסק שלך יגדל. לכן כדאי שתירשמי עוד היום לקורס של הרמת ריסים. בצורה כזאת, אחרי שתקבלי את תעודת ההסמכה, יהיה לך הרבה מה להציע לכל הלקוחות שלך. בנוסף, קורס הרמת ריסים יכול להיות מעניין ביותר ולהעניק לך ידע חשוב ורלוונטי.

קורס הרמת ריסים בשיטה מתקדמת

 

כפי שאת בוודאי יודעת, לא חסרים קורסים של הרמת ריסים. יש לכך סיבה טובה, שכן אם מדובר על נושא שנשים רבות מתעניינות בו לאחרונה, טבעי שניתן יהיה ללמוד אותו במקומות רבים. יחד עם זאת, חשוב שתדעי שגם בנושא של הרמת ריסים יש שיטות שונות.

לא כל השיטות שוות את ההשקעה שלך, שכן לא כל השיטות מתקדמות בשמירה על הריס של הלקוחה. זו נקודה חשובה ביותר, כי אם אפשר להרים ריסים תוך כדי שמירה על הריסים הטבעיים, מובן שזה עדיף. לכן, בבואך לבחור קורס הרמת ריסים שכדאי לך לעשות, בדקי באיזו מתמקד הקורס.

אם, למשל, תוכלי לעשות קורס כזה שכולל התמקדות בשיטה הרוסית, מה טוב. מדובר על שיטה שלא במקרה זוכה להצלחה, שכן זו שיטת עבודה קפדנית, איכותית וכזו ששומרת על הריסים הטבעיים. למעשה , השיטה הרוסית אפילו משקמת את ריסי המטופלת, כך שמדובר על בחירה טובה.

קורס של הרמת ריסים כולל לרוב למידת תיאוריה מקיפה במיוחד לגבי הרמת הריסים לצד טכניקות עבודה שונות. בנוסף, הקורס חייב להכיל גם את ההתאמה הספציפית לכל לקוחה ולקוחה. העניין הוא שלכל לקוחה יש ריסים אחרים, צורת עין שונה ופנים שנראות אחרת. לכן יש משמעות אדירה ליכולת שלך, המטפלת, להתאים את צורת הריסים לכל לקוחה ולקוחה.

קורס של הרמת ריסים הכולל שימוש בחומרים איכותיים

 

בין יתר הדברים שמשפיעים על תוצאות טיפולים מהסוג הזה, הינם החומרים שבהם תעשי שימוש. לכן, אם את יכולה לבחור קורס הרמת ריסים שיחשוף אותך לחומרים הכי איכותיים שיש, זה כמובן כדאי. יש לך אפשרות לעשות היום קורס שמעניק לך הכשרה נוספת מבית המותג EYETALENT.

מדובר על שיטה של הרמת ריסים הכוללת למינציה ובוטוקס, והכול מבית המותג ההאיטלקי המוביל EYETALENT. מדובר על חברה שמוכרת בתחום הזה ושהמוצרים שלה נשמרים כ 30 אחוז יותר על ריסי הלקוחות מכל חומר אחר.

כעת, נסי לשים את עצמך בנעלי הלקוחות שפונות אלייך: תספרי להן עם איזה חומרים את עובדת ומיד תשכנעי אותן! המיוחד בחומרים של החברה הוא לא רק העובדה שהם יעילים. העניין הוא שהם גם מזינים את הריסים ומשקמים אותם. לכן, אם את יכולה לעבור קורס הרמה של ריסים הכולל לימוד של שימוש בחומרים הייחודיים האלה, זה כדאי. בסופו של קורס מהסוג הזה תוכלי לא רק לקבל תעודת הסמכה מטעם המקום שבו תלמדי. בפועל תקבלי גם תעודה בינלאומית מטעם המותג האיטלקי הידוע, כך שזה יתרום רבות לעסק שלך.

האם כל אחת יכולה לעשות קורס של הרמת ריסים? 

אם את אשת מקצוע שנמצאת בתחילת דרכה, טבעי שהשאלה הזאת תטריד אותך. כדאי שתדעי: התשובה לכך היא בהחלט כן. את לא באמת חייבת להגיע עם ידע מקדים לקורס הרמה של ריסים. מה שיפה זה שיש היום אפשרות לבחור בקורסים שמתאימים גם למי שמגיעה ללא ניסיון קודם.

לכן, אפילו אם את נמצאת בשלב שבו עוד אין לך קליניקה פרטית, קורס הרמת ריסים יתאים לך. אפילו אם את עדיין מתלבטת לגבי המשך הדרך התעסוקתית שלך, כדאי שתעשי קורס כזה שבו תקבלי ידע נוסף. מה שיפה זה שאחרי קורס כזה תוכלי גם לקבל ערכה של חומרים שבעזרתם תוכלי להתחיל לעבוד.

זה אומר שאם כן תחליטי לפתוח קליניקה, עבור המטופלות הראשונות כבר יהיו לך חומרים מראש. הידיעה שאת עושה שימוש בחומרים איכותיים במיוחד כאשר את מטפלת בלקוחות שלך הינה חשובה ביותר. כך תוכלי להיות רגועה ולדעת שאת נותנת לכל לקוחה את הטוב ביותר, אז למה להתפשר? חשוב שתירשמי לקורס שבו תרגישי שאת מקבלת תמורה מלאה להשקעה שלך.

לכן, אם תוכלי לבחור בקורס שבו חלק מהעניין זה השירות והזמינות לכל תלמידה, מה טוב. אסור לשכוח שבסופו של דבר לכל תלמידה יש קצב אחר. לכן, אם תוכלי להירשם לקורס שבו ילוו אותך באופן אישי וצמוד לכל אורך הדרך, את תראי שלא תצטערי על כך.

קורס הרמת ריסים שיענה על כל הציפיות שלך

עשית בירורים שונים וגילית שיש הרבה קורסים של הרמת ריסים? את מתלבטת לאיזה קורס הלחמת ריסים להירשם? מובן שאפשר להבין אותך. אם נצא מנקודת הנחה שאת שואפת לקבל תמורה מלאה לכסף שתשלמי, פריטי ריס זו האקדמיה המתאימה לך.

אם את רוצה לקבל יחס אישי וללמוד מהמאסטריות הכי טובות שיש, אל תתפשרי! פריטי ריס זו אקדמיה וקליניקה מובילה וגדולה במיוחד בישראל. היא נוסדה על ידי קורל תורגמן, שגם אחראית על הקורסים ומרצה בהם. בנוסף, כמובן שכאן דוגלים בשימוש בחומרים הכי איכותיים שיש וגם ערכת החומרים שתקבלי בסוף הקורס תכלול מוצרים איכותיים.

אחרי הקורס תוכלי גם ליהנות מהנחות מיוחדות בחנות האינטרנטית של פריטי ריס, אז למה את מחכה? מעבר לכל אלה, מדובר על קורס הרמת ריסים שכולל גם ערך מוסף. למשל, תלמדי כאן אודות השיווק של העסק שלך ואודות טכניקות פרסום שונות.

תלמדי אפילו לבנות את מחירון הטיפולים שלכם בצורה נכונה, כך שברור מדוע תצליחי כבר מהשנייה הראשונה! את תראי שבקורס הזה תקבלי גם כלים חשובים מאוד למינוף העסק שלך, כך שברור מדוע זה כדאי. בסוף הלימודים תקבלי שתי תעודות הסמכה שונות להרמת ריסים.

כלים נוספים הניתנים בקורס הרמת ריסים

בקורס נלמד אודות שיווק נכון, סודות על אינסטגרם וטכניקות פרסום.
בניית מחירון ייחודי בצורה חכמה, זוויות צילום ואפליקציות סודיות לעריכת תמונות.
כלים מצויינים למינוף העסק ועוד סודות שרק קורל יודעת לספר.

איזו תעודה מקבלים מהאקדמיה?

בסיום מסלול הלימודים, בוגרות הקורס מקבלות 2 תעודות הסמכה להרמת ריסים. אחת מטעם חברת EYETALENT ואחת מטעם האקדמיה שלנו.
התעודה תאפשר לך להשתלב בתחום הפופולרי ולמשוך לקוחות חדשות בזכות שם האקדמיה שלנו שהולך לפנינו. 

יש לך שאלה?

אנחנו תמיד כאן בלחיצת כפתור

מחירים

קורס הרמת ריסים/גבות

2,700 ₪

קורס ריסים פרימיום

5,900 ₪

קורס הלחמת ריסים

3,700 ₪

התגובות שלכן

המלצות לקורס הרמת ריסים

עדן משה
תלמידה ולקוחה של החנות

“קורלי אהובה שלי!!!
תודה רבה רבה רבה על הכל . הסבלנות, ההקשבה , הלמידה, העזרה והכל בכיףףף ובחיוך!! ללא ספק זכיתי והיה שווה להגיע את כל הדרך עד אלייך! אוהבת אותך יפה שלי”

אוריה
תלמידה ולקוחה של החנות

“היה חשוב לי לשתף אותך בהצלחה שלי שהרבה ממנה זה את.
אני בתפוסה מלאה לשבועיים הקרובים!
כמה שזה מטורף ולא מובן מאליו שזה יקרה כל-כך מהר.”

אתי לוי
תלמידה ולקוחה של החנות

“קורל יקרה. ראשית לפני הכל… רציתי להגיד לך שאת אישה מיוחדת. מלאת רוך ועדינות. מקצועית ללא פשרות!!! הייתה לי חוויה מיוחדת.
שהברכה תשכון לעד בביתך.”

סתיו בוזגלו
תלמידה ולקוחה של החנות

“קורל אהובה !רוצה להגיד לך תודה על הליווי הצמוד על העזרה והתמיכה אין כמוך נהנתי ממש ולמדתי המון… מקווה שניפגש שוב בקרוב בע”ה תודה ענקית!!!”

בת אל דוידוב
תלמידה ולקוחה של החנות

“היה מושלם נהנתי מכל רגע לא מפסיקה לעלות אותך בכל מקום אפשרי ולספר עלייך על הטוב לב שלך ועל הנתינה היה לי כיף, אני אתגעגע”

לא נדרש ידע או ניסיון בתחום כדי ללמוד אצלנו, הקורס מובנה ומתאים במיוחד עבור נשים שמחפשות קורס מקיף הכולל את הבסיס של התחום, גם ללא ניסיון, אצלנו תוכלי ללמוד קורס מקצועי ושיטות ברמה הגבוה ביותר.
אם את כבר עוסקת במקצועות היופי – התחום הוא מושלם להוספה לסל הטיפולים שלך ולספק כ שירות משלים אותו תוכלי להציע ללקוחותייך ולקבל הכנסה נוספת משתלמת מאוד.

לימודי הרמת ריסים הוא בעל מסלול מקצועי ויסודי,  המתמקד בשיטה הרוסית, באמצעות הרמת הריסים הטבעיים. והם כוללים הדרכה מקיפה על כל מבנה העין והריסים. 

את לימודי הקורס מנחה קורל מאסטרית ומייסדת החברה, קורל נחשבת למומחית מהשורה הראשונה, נוהגת להעביר קורסים והשתלמויות לתלמידות מכל הארץ, בעלת וותק בלימוד כל השיטות השונות.

גם אני לא ידעתי בהתחלה אם מתאים לי ללמוד את התחום. אבל היה בי רצון עז להצליח בעצמי ולהתקדם. רציתי למצוא את התעסקוה שתגרום לי לסיפור ואושר. אם יש לך רצון להצליח ואת אוהבת ליצור שינוי עבור אנשים אז אף פעם לא מסוכן ללמוד תחום חדש.

עבדתי מאוד קשה כדי לבנות את הקורס כך שהתלמידה מקבלת את כל מה שדרוש כדי ישר לצאת לדרך לאחר הקורס . גיליתי שעבודה אינטנסיבית ורצופה מביאה יותר תוצאות . ברגע שיש הפסקה של יותר מיום אחד הפרקטיקה נחלשת. במידה ואת מגיעה כדי ללמוד ועם רצון להצליח אין סיבה שהזמן לא יספיק. ואני תמיד אומרת, גם לאחר הקורס אני כאן עבורך לכל שאלה ואם צריך גם פרקטיקה נוספת במידה ולאחר תוכנית העבודה משהו לא צלח.

גם במהלך הקורס וגם לאחר מכן אני זמינה עבורכן לכל שאלה דרך הוואטספ והטלפון, בנוסף לאחר סיום הקורס תקבלי גישה בלתי מוגבלת לאיזור אישי מיוחד באתר שלנו אשר מוצע רק לתלמידות בו תמצאי שאלות ותשובות נפוצות, סרטוני הדרכה, וטפסים שימושיים להורדה.

ההמלצה שלנו היא ללמוד את שתי התחומים, הסיבה העיקרית היא שהטיפולים הלחמת ריסים והרמת ריסים אלו טיפולים משלימים. למשל אנחנו נתקלים בהרבה לקוחות שלאחר שהחליטו לבצע הלחמה, התחרטו ושינו בטיפול עצמו לטיפול הרמה ולהיפך. או נשים שחשבו שהרמת ריסים מתאימה להן ובפועל מסתבר שהריסים הטבעיים דלילים מדי כדי לבצע הרמה והלחמה היא הפתרון הנכון עבורן ולהיפך. לכן אנחנו בעד לדעת לבצע את שתיהן כדי לתת פתרון תמיד לכל לקוחה במקרה הצורך.

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)