איך מדביקים ריסים בכמה שלבים פשוטים? Pretty-Riss

תמונה ראשית מדריך איך מדביקים ריסים
תוכן עניינים #מעבר מהיר

איך מדביקים ריסים? כשאנחנו רוצות לעצב ריסים ולייפות אותן, אין משהו יותר מהנה מלשבת אצל מאפרת מקצועית ולתת לה לעשות את כל העבודה. הבעיה היא שזה יכול לצאת הרבה יותר יקר מאשר להדביק ריסים לבדך. אולי תתפלאי, אבל לא מדובר במשימה כל כך קשה ובסופו של דבר יש סיבה טובה לכך שכל המדפים מלאים בערכות של ריסים מלאכותיים, בואו נלמד איך מדביקים ריסים במהירות, בטיחות ויעילות!

אז קודם כל כדי שתדעי שבמקרה של הריסים המלאכותיים כדאי מאוד קודם כל להתאמן על ריסים חד פעמיים ולא על הדברים המורכבים באמת כמו למשל תוספות קבועות.

כלים נחוצים

את כל מה שצריך להדבקה אפשר למצוא כמעט בכל חנות קוסמטיקה, ואם את לא בטוחה, תוכלי לעיין במוצרי הדבקת הריסים של PrettyRiss וקבל את הציוד האיכותי ביותר, אך זהו הציוד המינימלי שצריך להדבקה:

תהליך הדבקת הריסים

  1. קודם מודדים את מידת הריסים על העפעפיים ואז להתאים את גודל הריס המלאכותי על ידי גזירה שלו למידות העפעף. חשוב מאוד לא לנסות לגזור את הריסים המלאכותיים או לעבוד עם כלים חדים כמו מספריים ישירות על הפנים והעיניים.
  2. חשוב מאוד!!! לא למרוח דבק על רצועות הריסים בשביל להדביק אותה על העין. קודם כל למרוח קצת דבק ולהמתין לפחות 30 שניות בשביל שהדבק יתייבש. לאחר 30 שניות ממריחת הדבק תרגישי שהריסים דביקים אבל לא רטובים.
  3. בזמן ההמתנה של כ-30 שניות שהדבק יתייצב על הריס המלאכותי תקפלי את 2 רצועות הריסים כך שהם יגעו אחד בשני. כך הדבק יתפזר באופן שווה על כל הריס והריסים לא יתרוממו בזמן שתדביקי אותם.
  4. כאשר מדביקים את הריסים לאחר שמרחנו עליהם דבק, עלייך להקפיד להדביק אותם צמוד ככל ניתן לקו העליון של הריסים – מבלי שיגרם נזק מהדבק לריסים הטבעיים שלך. כאשר תביטי למטה לכיוון של הראי ולא תיישרי את המבט לראי – יהיה לך קל ובטוח יותר להדביק את הריסים.
  5. אל תעצמי עיניים בזמן שאת מדביקה את הריסים. 
  6. פינצטה תוכל לסייע לך להדביק את הריסים באופן פשוט, מדויק ועם כמה שפחות תקלות.
  7. איילנר יעזור לך להסוות את הריסים המלאכותיים כך שלא יוכלו לדעת שהם לא הריסים הטבעיים שלך.

איך לבחור את הריסים הנכונים למבנה העין?

בחירת הצורה והאורך של הריסים היא חשובה מאוד כדי ליצור מראה טבעי ואלגנטי, וגם כדי שהריסים שתדביקו לא יפריעו לכן ביום יום. אם הסתכלת כבר במדף הריסים המלאכותיים ברשתות הפארם השונות, ודאי ראית שיש המון אורכים וצורות לריסים עצמם ולרצועה שלהם – המגוון הזה קיים כדי להתאים לצורות העיניים השונות שלנו. אז גשי למראה הקרובה אלייך, התבונני בצורת העיניים שלך וחזרי לרשימה הבאה כדי לבדוק מהו סוג העיניים שלך ומהי צורת הריסים המתאימה לו:

  • עיניים עגולות – אם את רואה היטב את קשתית העין שלך (העיגול מסביב לאישון שהוא בצבע כחול, ירוק, חום, אפור או משהו ביניהם) והעפעפיים לא מסתירים אותה, נראה שיש לך עיניים עגולות. סוג עיניים זה משתלב היטב עם ריסים שאינם ארוכים במיוחד כדי לא ליצור מראה של עין שטוחה, וכדאי להשתמש גם בריסים מעוגלים לשם ההדגשה שלהן
  • עיני שקד – אם העיניים שלכן קצת מחודדות בקצוות, האזור המרכזי שלהן הוא הגדול ביותר והעפעפיים מסתירים קצת את הקשתית, שם הצורה הזאת הוא עיני שקד. מי שיש לה עיני שקד יכולה להתפרע בבחירת סוג הריסים משום שרובם יתאימו, ומומלץ גם להשתמש בריסים בעלי נפח כדי להדגיש אותן
  • עיניים מלוכסנות – עיניים המאפיינות את רוב האנשים החיים במזרח אסיה. לסוג עיניים זה מומלץ לצוות ריסים ארוכים ומלאי נפח כדי ליצור מראה של עין פתוחה
  • עפעפיים נפולים – עפעפיים נפולים הם סוג עיניים שבהם לא רואים כלל את הרווח בין החלק העליון של העין לחלק של עצם המצח (או עצם הגבה), היוצר אשליה של עיניים קטנות. מומלץ להשתמש בריסים שהחלק הארוך שלהם הוא באמצע כדי ליצור מראה של עין פתוחה
  • עיני חתול – אם תמיד אמרו לך שהעיניים שלך דומות לעיני חתול, ואת רואה שהקצה החיצוני של העין גבוה יותר מהקצה הפנימי, בהחלט יש לך עיניים כאלו. הריסים המשתלבים נהדר עם עיניים כאלו הם ריסים מתרחבים – יש להניח את הצד הקצר בחלק הפנימי של העין ואת הצד הארוך בחלק החיצוני
  • עיניים שקועות – אם העיניים שלכן שקועות יחסית ביחס לעצמות הפנים שלכן, ריסים ארוכים הם המוצר המושלם שידגיש אותן

הכיני הכול מראש

באופן לא מפתיע במיוחד, לא צריך הרבה מוצרים כדי להדביק ריסים בעצמך בבית. רשימת הציוד כוללת ארבעה מוצרים חשובים: הריסים המלאכותיים עצמם, דבק ייעודי להדבקת ריסים, פינצטה ומספריים קטנים וחדים. אין שום צורך בחומרים להרמת ריסים, במוצרי אלקטרוניקה משוכללים או בסט שלם של כלים שיש לקוסמטיקאיות. חשוב להכין הכול מראש כדי לא להיזכר ברגע קריטי שחסר לך מוצר כלשהו ולהסתכן בפגיעה בשלמות ההדבקה כדי להגיע אליו.

תתנסי לפני שאת מדביקה על העין

לפני שאת מדביקה את רצועת הריסים על העין, כדאי לנסות את תהליך ההדבקה על דף כדי לבדוק את יכולת הדיוק שלך. ההתנסות הזאת תמנע ממך תסכול מיותר של הדבקה לעפעף שלא תהיי מרוצה ממנה, וגם תחסוך לך בטווח הארוך שימוש בחומרי ההדבקה ובריסים.

הדבקת התוספות

לפני מלאכת ההדבקה, מדדי את אורך הרצועה ביחס לאורך העפעף שלך וגזרי את העודף. בחלקי הרצועה שגזרת תוכלי להשתמש לאחר מכן כדי ליצור מבנה ריסים מעניין וייחודי. מומלץ שלא למרוח דבק ישירות משפופרת הדבק אלא להשתמש באמצעי מתווך כמו מקל צמר גפן כדי למרוח את הדבק על רצועת הריסים.

ייבוש הדבק

אחד השלבים החשובים בתהליך ההדבקה של הריסים הוא להמתין שהדבק יתייבש כמו שצריך על רצועת הריסים לפני ההצמדה לעפעף. צריך להמתין כדי שהדבק ישנה את המרקם לצמיגי יותר, וגם לאחר שהנחתן את הריסים על העפעפיים תצטרכו להמתין כמה שניות (או דקה לכל היותר) כדי שהדבק יתייבש לגמרי והריסים לא יזוזו ממקומם.

השתמשי בפינצטה

כדאי להשתמש בפינצטה כדי להדביק ריסים בצורה המדויקת ביותר. באמצעות הפינצטה תוכלו להחזיק היטב את רצועת הריסים, ובאמצעות תנועה עדינה לבחור בדיוק את המקום על העפעף שבו תרצי להדביק אותה. נשמע פשוט – וזה פשוט גם בפועל.

מה ההבדל בין הדבקת ריסים לבין הלחמת ריסים?

להדבקת ריסים ולהלחמת ריסים יש אותה מטרה – לעבות את הריסים ולהקנות להם מראה צפוף ומלא. גם שיטת הפעולה די דומה בשני המקרים, אם כי בהדבקת ריסים בדרך כלל משתמשים ברצועות של ריסים ובהלחמה ההדבקה נעשית לכל ריס בנפרד. כמו כן, טווח ההשפעה של כל טיפול שונה – בדרך כלל בהדבקת ריסים בבית אתן תשתמשו ברצועות ריסים חד פעמיות שתורידו מהפנים בסוף היום. הלחמת ריסים היא טיפול קוסמטי מקצועי לטווח ארוך – הריסים יכולים להחזיק כמה שבועות לפי מחזור החיים של הריסים הטבעיים שעליהם מלחימים את הריסים המלאכותיים. הלחמת ריסים היא בדרך כלל טיפול המצריך מילוי חודשי, אם כי יש מי שיצטרכו טיפולים תכופים יותר או פחות לפי קצב הגדילה והנשירה של הריסים הטבעיים שלה. המטפלות ישתמשו בחומרים להלחמת ריסים שיהפכו את הטיפול לעמיד וליעיל, בעוד שבהדבקת ריסים בבית רשימת הציוד מצומצמת מאוד.

אם את חובבת התחום של טיפולי ריסים וגבות, אנחנו מזמינים אותך להתעניין בקורס הלחמת ריסים בפריטי ריס, שיהפוך אותך למקצוענית בתחום. באקדמיה שלנו תוכלי ללמוד עוד השתלמויות נוספות בתחום וגם להירשם לקורס הרמת ריסים אם את מעוניינת להתעסק בשערות טבעיות בלבד.

טיפים להדבקת ריסים מוצלחת

כאשר אתן מדביקות את הריסים המלאכותיים הדבר הכי חשוב הוא להיות רגועים ושהידיים שלכן לא ירעדו או יזוזו יותר מדי. העיניים הן איבר רגיש מאוד בגוף וכאשר מקרבים אליהם עצמים שונים כמו פינצטה או ריס מלאכותי הנטייה הטבעית של כל אחת היא לעצום את העין או למצמץ. חשוב לנסות לא לעצום את העין ולא למצמץ, בגלל הרגישות של העין כל תנודה בעפעפיים משנה את הזווית של הריסים – ולכן חשוב לשמור על מבט קבוע בזמן ההדבקה של הריסים. עוד חשוב לשים לב שאתן מדביקות ריסים זהים בשתי העיניים והכי חשוב זה לעבוד לאט! לא מהר! עם הרבה סבלנות תבוא ההצלחה.

שאלות ותשובות

האם אפשר להדביק ריסים עם דבק רגיל?

ממש אבל ממש לא! את הריסים תדביקי אך ורק בעזרת דבק שמיועד להדבקה של ריסים. שימוש בדבק רגיל על הגוף ובמיוחד על איבר עדין כמו העיניים יכול לגרום לכוויות ואפילו לאובדן ראייה.

האם מותר להדביק ריסים בעיניים עצומות?

בין אם את מדביקה את הריסים לבד ובין אם את מדביקה אותם בעזרת חברה או אשת מקצוע – חשוב שלא תעצמי את העין אלא תשאירי את שתי העיניים באותה הזווית בעת ההדבקה.

האם מומלץ להדביק ריסים לבד?

כמו כל דבר גם הדבקת ריסים הופכת לקלה יותר ככל שמתנסים בה יותר. יכול להיות שבפעם הראשונה שתדביקי את הריסים לא תאהבי את התוצאה אך בפעם לאחר מכן ובכל הפעמים הבאות בטח תאהבי יותר את התוצאה הסופית. 

מוצרי הלחמה והדבקת ריסים של Pretty-Riss

מאמרים נוספים

הרמת ריסים בתל אביב
כללי

הרמת ריסים בתל אביב

תושבות תל אביב והסביבה? אם גם לכן יצא לחפש לאחרונה טיפול הרמת ריסים ואתן מכוונות לטוב ביותר, אתן חייבות להכיר את אקדמיית פריטי ריס בתל

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)