הרמת גבות טבעית

בשנים האחרונות טיפולי האסתטיקה עברו מהפכה של ממש ומאפשרים היום תוצאות טבעיות יותר מתמיד. אחת הדוגמה המובהקת למגמה הזאת היא טיפול הרמת גבות טבעי המאפשר לכל אישה ליהנות ממראה גבות טבעי ויפה בתהליך פשוט יחסית. אם גם אתן מתעניינות בטיפולים קוסמטיים מתקדמים שיאפשרו לכן למצות את מלוא פוטנציאל מראה הפנים, אתן חייבות להכיר את טיפול הרמת גבות טבעית. אז מהי בעצם הרמת גבות, האם הטיפול מתאים לכל אחת? באילו חומרים משתמשים במהלך הטיפול ומה מייחד את הטיפולים של פריטי ריס? הינה כל מה שאתן צריכות לדעת.

מהי הרמת גבות טבעית?

הרמת גבות טבעית היא טיפול קוסמטי שבו מקבעים את שיערות הגבות למקומן, ככה שיסתירו פגמים ואזורים שבהם השיער דליל באופן כזה המאפשר מראה אחיד ואסתטי. המראה המודגש, המעוצב והאחיד של הגבה נשאר כשלושה חודשים אחרי הטיפול, ולאחר מכן, כדי לשמר את התוצאות יש לחזור עליו. היתרון הגדול ביותר של הטיפול הזה הוא שאפשר לבטל את תוצאותיו בטווח של 48 שעות לאחר שהוא נעשה, באמצעות שטיפה מהירה ולהחזיר את המצב לקדמותו. בכל מקרה, גם אם לא מבצעים שינויים במסגרת 48 השעות הראשונות שלאחר הטיפול, כשלושה חודשים אחרי התהליך הגבות יחזרו למצב הקודם שלהן.

האם הרמת גבות טבעית מתאימה לכל אחת?

באופן כללי אפשר לראות כי טיפולי הרמת הגבות מתאימים לאחוז נרחב מהנשים. השאלה החשובה ביותר שכל אחת שואלת את עצמה היא איך הגבות ייראו לאחר הטיפול? הגורמים שישפיעו על התשובה הם רבים ומגוונים – צבע וצורת העיניים, צורת הפנים, הצורה של האף ומראה השיער. בכל מקרה, ברוב המכריע של המקרים שבהם הטיפול הוא טיפול מקצועי של מטפלת מנוסה, התוצאה הסופית היא מעולה ונשים מעידות על שביעות רצון ברמה הגבוהה ביותר. יש מקרים נדירים ביותר של תגובות אלרגיות לחומרי הטיפול. במקרה כזה אפשר לשטוף את החומרים ולבטל את תוצאות הטיפול בתוך 48 שעות מרגע שהוא בוצע.

בפריטי ריס מתאימים את הגבות בהתאמה אישית

סיכויי ההצלחה לשביעות רצון גבוהה מצד המטופלת תלויים מאוד ביכולת להתאים לה את הטיפול באופן אישי. חשוב מאוד להבין כי טיפול של מטופלת אחת יהיה שונה בתכלית מזה של מטופלת אחרת. יש מטופלות שהגבות שלהן דלילות ביותר, מה שמצריך פעולות עיבוי, בעוד לאחרות יש גבה צפופה וכאן הגישה היא שונה לחלוטין. הרבה פעמים לקוחות בכלל לא יודעות מה הן בדיוק רוצות ובשלב הזה המטרה שלנו היא להציע כמה כיוונים ולעזור לבחור את הסגנון שהכי מתחברים אליו. זהו בעצם היתרון של טיפול הרמת גבות טבעי בפריטי ריס. לנו יש הכלים והניסיון להתאים לכל אחת טיפול מדויק שיביא לתוצאות הטובות ביותר. על כן, כשאתן מחפשות מקום לטיפול הרמת גבות טבעי, חשוב מאוד לבחור במקום שיידע להתאים את הטיפול במדויק לצרכים ולרצונות שלכן ולמבנה הגבה הייחודי שלכן.

איך מתבצע טיפול להרמת גבות?

זו ככל הנראה אחת השאלות הנפוצות ביותר, שכן בניגוד לטיפולי אסתטיקה אחרים, הטיפול הזה הוא קצת פחות מוכר. הטיפול עצמו נעשה כאשר המטופלת שוכבת על הגב ועוצמת את עיניה (הכול באווירה מרגיעה ונעימה ביותר). בשלב הראשון המטפלת מתחילה בסירוק הגבות ומריחה של חומר מרכך מיוחד המאפשר ליצור בדיוק את צורת הגבות שכל אחת שואפת אליה. לאחר שיוצרים את הצורה הבסיסית שמכוונים אליה, מגיע השלב שבו מורחים מספר חומרים שהמטרה שלהם היא לקבע את הצורה. יש חשיבות גדולה לשימוש בכמות מדויקת של כל אחד מהחומרים ולתזמון שבו שמים אותם. על כן חשובה מאוד המיומנות של המטפלת המבצעת את הטיפול. בסיום הטיפול מורחים מסכת הזנה מיוחדת אפשר גם להוסיף בוטוקס לשיקום השערה.

מה הם היתרונות של טיפול הרמת גבות?


אז למה בכלל לבחור בטיפול הרמת גבות? הינה כמה סיבות ממש טובות:

  • גבות מסורקות, מעוצבות ומסודרות לאורך כל היום בלי מאמץ ובלי צורך לעשות שינויים ולתקן. הטיפול הוא עמיד ומחזיק גם בבריכה, בים ובחשיפה לשמש.
  • הטיפול מאפשר למי שתרצה גם צביעה של הגבות, מה שמאפשר להשיג מראה מעובה ומלא אפילו יותר.
  • הרמת הגבות הוא טיפול המאפשר להסתיר פגמים ברמה הגבוהה ביותר לרבות קרחות, צלקות, כתמי פיגמנטציה למיניהם ועוד. אפשר בעצם לסדר את הגבות באופן הזה שהן יסתירו את הפגמים בצורה מושלמת.
  • הרמת גבות טבעית היא טיפול מצוין לתיקון של טיפולי איפור קבוע או מיקרובליידינג שלא צלחו.
  • הרמת גבות הוא טיפול המאפשר להסית את כיוון צמיחת השיער בגבה לאיזה כיוון שרוצים, פתרון מצוין למי שסובלת מגבות סוררות.

מהם החומרים לשימוש בהרמת גבות?

הרמת גבות טבעית כוללת בדרך כלל שימוש בחומרי מילוי וריכוך מסוגים שונים. בדרך כלל מדובר ברכיבים כמו חומצה היאלורונית המשמשת להרמה, לעיבוי ולהדגשה של הגבות ומאפשרת מראה טבעי וצעיר הרבה יותר של הפנים. נוירו טוקסינים כמו בוטוקס ואחרים משמשים להרפיית שרירים ספציפיים, הפחתת קמטים ויצירת אפקט הרמה עדין על הגבות. ככל שעובר הזמן ושיטות הטיפול משתכללות, אפשר לראות חומרים איכותיים יותר ואנחנו מקפידות תמיד להתעדכן ולהתחדש ולהשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים והיעילים ביותר. החומרים עשויים מנגזרות של רכיבים טבעיים, ככה שנדיר ביותר לראות תופעות של רגישות ואלרגיה, אבל אם זה קורה אפשר בהחלט להחזיר את הגלגל לאחור ולשטוף את חומרי הטיפול.

מה טווח המחירים להרמת גבות טבעית?

טווח המחירים משתנה ממקום למקום כמובן ואפשר לראות טווח ממוצע שעומד על בין 150 ל-400 שקלים לטיפול הרמת גבות טבעית. באופן כללי אפשר לומר שמחיר הגיוני ומתקבל על הדעת לטיפול הוא 300-230 שקלים. נוסף לאלה, יש להביא בחשבון שתוספת בוטוקס תעלה בין 20 ל-50 שקלים ותוספת צבע תעלה בין 50 ל-100 שקלים.

לכמה זמן מחזיקה הרמת גבות?

הטיפול מחזיק לרוב בין חודשיים לשלושה ולאחר מכן יש לחדש אותו כדי לשחזר את התוצאות.

לסיכום

הרמת גבות טבעית היא אחד מטיפולי הקוסמטיקה המוצלחים ביותר. אם גם אתן רוצות מראה גבות עבה, מלא וטבעי, זוהי בהחלט אפשרות שאתן צריכות להכיר. אנחנו בפריטי ריס מציעות את הטיפול המקצועי והיעיל ביותר, כזה המותאם לכל אחת באופן אישי לפי מבנה הגבה ולפי הציפיות מהטיפול. אם אתן רוצות לדעת עוד, זה הזמן ליצור קשר ולקבל את כל המידע שאתן צריכות לקראת טיפול הרמת גבות טבעית. בהצלחה!

יש לך שאלה?

אנחנו תמיד כאן בלחיצת כפתור

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)