הרמת ריסים בתל אביב

הרמת ריסים בתל אביב
תוכן עניינים #מעבר מהיר

תושבות תל אביב והסביבה? אם גם לכן יצא לחפש לאחרונה טיפול הרמת ריסים ואתן מכוונות לטוב ביותר, אתן חייבות להכיר את אקדמיית פריטי ריס בתל אביב. רגע לפני שנספר לכן על האקדמיה, על טיפולי הרמת ריסים ועל היתרונות שלהם, נזכיר שאנחנו כאן ונשמח לענות על כל שאלה, ככה שאל תהססו ליצור קשר בכל שלב!

אקדמיית פריטי ריס בתל אביב

אקדמיית פריטי ריס בתל אביב נמצאת בשכונת המשתלה ברחוב אלי תבין בתל אביב, ומעניקה מגוון של טיפולים קוסמטיים ברמה הגבוהה ביותר. מעבר לטיפול הרמת ריסים שעליו נפרט ממש בהמשך, תוכלו לעבור שם גם טיפולי הלחמת ריסים מקצועית, הרמת גבות טבעית ועוד. מעבר לכך מדובר באחד מבתי הספר המובילים ללימודי המקצוע המכשיר מדי שנה את טובות המטפלות בישראל. אם אתן מתעניינות בהרמת ריסים בתור אפיק מקצועי, אנחנו כאן כדי ללוות אתכן יד ביד, ואם אתן מחפשות לעבור את הטיפול בעצמכן, ממש עכשיו תוכלו להבין איך זה עובד, חייגו 054-4451500 ותקבלו פרטים נוספים אודות טיפולי הרמת הריסים שלנו בתל אביב.

מה מבצעים בטיפול בתל אביב?

בטיפול הרמת ריסים מבצעים הרמה של הגבות באמצעות חומרים להרמת ריסים וגבות. הטיפול נעשה כאשר המטופלת שוכבת על הגב על מיטת טיפולים נוחה בעיניים עצומות. בשלב הראשון מבצעים הפרדה בין הריסים העליונים לתחתונים. לאחר מכן הריסים מסורקים ומורמים כלפי מעלה. השלב הבא הוא מריחה של החומר המקבע את התוצאה ומשאיר את הריסים בכיוון הרצוי. לאחר מכן מורחים מעין חומר מרכך על הריסים ומחזירים להם את הרוך הטבעי שלהם.

טיפולים איכותיים ומקצועיים

מי שתרצה תוכל לבחור גם בצביעה של הריסים בגוון חום כהה או שחור המעניקה מראה אקסטרה מעובה. הטיפול הוא מהיר ולא כרוך בכאבים או באי נעימות מכל סוג שהיא. כמובן שכדי ליהנות מתוצאות מעולות ומטיפול נעים ומקצועי, אתן חייבות לבחור בקליניקה מקצועית שיש לה הניסיון המתאים וכזו המשתמשת אך ורק בחומרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. באקדמיית פריטי ריס אתן יכולות להיות שקטות ובטוחות שכמו אלפי לקוחות לפניכן, תיהנו מהטיפול המקצועי ביותר ללא פשרות ובהתאמה אישית מלאה.

 

 מהו האפקט הרצוי מהטיפול?

האפקט הרצוי לאחר טיפול הרמת ריסים הוא של ריסים מעובים, ארוכים ומלאים. מה שחשוב לדעת הוא שהטיפול נעשה בהתאמה אישית לכל מטופלת בהתאם למאפייני הריסים שלה ולתוצאות המצופות מהטיפול.

איך אפשר לשמור על הרמת הריסים?

כדי ליהנות מתוצאות שנשמרות למלוא פוטנציאל הזמן, חשוב מאוד לדעת איך לשמור על תוצאות הטיפול. יש לא מעט דברים שאפשר לעשות וחשוב להקפיד על כולם. בראש ובראשונה כדאי להתרגל לישון על הגב שכן המגע עם הכרית בלילה פוגע בתוצאות הטיפול. מעבר לכך עדיף להימנע מרחצה בים ובבריכה וזה גם משהו שיכול לפגוע בתוצאות הטיפול.

כמו כן עדיף לנסות ולהימנע כמה שפחות מחשיפה לשמש. טיפול הרמת ריסים בפריטי ריס הוא טיפול ברמה הגבוהה ביותר, מה שאומר שהוא יחזיק הכי הרבה זמן בהשוואה לאפשרויות האחרות. עם זאת צריך לזכור תמיד שכדי ליהנות מתוצאה יפה לאורך זמן, חשוב מאוד לשמור עליו.

כמה זמן אורך הטיפול בתל אביב?

טיפול הרמת ריסים אורך בדרך כלל בין שעה לשעה וחצי, תלוי בשלבים השונים שלו.

מהו טווח המחירים לטיפול הרמת בתל אביב?

עלות הטיפול היא בין 250 ל-450 שקלים, תלוי בשלבים שכל אחת תבחר.

לסיכום

אם אתן מחפשות טיפול הרמת ריסים ברמה הכי גבוהה שיש לתוצאה מושלמת בהתאמה אישית, הגעתן למקום הנכון. אנחנו כאן בפריטי ריס נשמח לסייע ולדאוג לכן לתוצאות שעונות בדיוק על מה שאתן מצפות. כאן גם תוכלו לבחור בטיפולי הרמת גבות ואתן מוזמנות להתייעץ איתנו בכל שלב. ואם אתן מעוניינות ללמוד את המקצוע ולעשות ממנו קריירה, זה הזמן לשמוע על האפשרות של קורס הרמת ריסים בפריטי ריס שייתן לכן את כל הכלים להצלחה.

לפרטים נוספים חייגי

מאמרים נוספים

תמונה ראשית של דגמי פינצטות מקצועיות
כללי

איפה קונים פינצטות מקצועיות? PrettyRiss

איפה קונים פינצטות מקצעויות? מוצרי הפינצטות המקצועיות של ‘האקדמיה לריסים וגבות Pretty Riss‘ הם אביזרי טיפולים ייחודים ויעילים במיוחד לסידור עצמאי בבית לבד של גבות

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)