הלחמת ריסים

הלחמת ריסים היא פתרון טוב למי שיש לה ריסים קצרים ודקים המעוניינת בשינוי אסתטי ניכר לעין. לריסים יש תפקיד חשוב של שמירה על העיניים שלנו, אבל הם גם חשובים במראה הפנים שלנו ובאסתטיקה של המראה שלנו. רוצה לגלות איך אפשר להעצים את המראה של הריסים שלך? המאמר הזה הוא בדיוק בשבילך.

מהי הלחמת ריסים?

הלחמת ריסים היא הוספה של ריסים מלאכותיים לריסים הקיימים, ומטרתה היא ליצור מראה של ריסים רבים, ארוכים וצפופים סביב העיניים. בניגוד לשם של הטיפול, הפעולה היא לא הלחמה של ממש, כלומר לא משתמשים בחום כדי לחבר את הריסים לעפעפיים, אלא מדביקים את הריסים המלאכותיים לריסים הטבעיים (ולא לעור) באמצעות דבק ייעודי.

מה עושים במהלך ההלחמת ריסים?

לפני תחילת הטיפול, המטפלת המנוסה תבחן את המצב שלך ותחליטו יחד איך הריסים שלך ייראו בסוף הטיפול. ההחלטה הזאת משפיעה על כמות הריסים שיודבקו, על האורך שלהם ועל מידת העיקול שלהם, וגם על הטכניקה שהמטפלת תשתמש בה כדי ליצור הדבקה מוצלחת. בזמן הטיפול העיניים שלך יהיו עצומות, והמטפלת תרחיק את הריסים התחתונים משטח העבודה באמצעות מדבקה או ג’ל ייעודיים. חשוב מאוד לשמור על עיניים עצומות במהלך הטיפול כדי להימנע מכניסת הדבק או חומרים אחרים אל העיניים. במהלך הטיפול גם לא תוכלי לדבר, כדי להימנע מתזוזות לא רצוניות של העיניים. המטפלת תפריד כל ריס טבעי מהאחרים ותדביק אליהם ריס מלאכותי אחד או יותר בהתאם לרמת הצפיפות הרצויה, ובסיום הטיפול תגיד לך שאת יכולה לפקוח עיניים רק אחרי שהיא תוודא שהדבק התייבש.

האם הלחמת ריסים פוגעת בריסים הטבעיים?

יש הטוענות שהלחמת ריסים גורמת לדילול בכמות הריסים הטבעיים, אך כמות הריסים הטבעיים סביב העיניים שלנו משתנה בכל עת. זמן הצמיחה של ריסים שלנו הוא כ-6 שבועות, ומדי יום נושרים כ-5 ריסים מהעיניים שלנו, אז לפעמים קורה מצב שבו יש לנו כמות קטנה יותר של ריסים טבעיים סביב העיניים. הסיכונים העיקריים בהלחמת ריסים הם תגובה אלרגית לדבק ועבודה לא מקצועית אצל מטפלת לא מנוסה, העלולה להוביל לפגיעה בריסים הטבעיים או לפגיעה בבריאות העיניים.

האם אפשר לבחור את אורך הריסים?

כן, אורך הריסים המולחמים נבחר עם המטפלת בשלב הייעוץ הראשוני. המטפלת תמליץ על אורך ריס מקסימלי שתוכלי לקבל, משום שהם צריכים להיות מודבקים לריסים הטבעיים, והם צריכים להיות חזקים דיים כדי להחזיק גם ריסים מלאכותיים ארוכים. הדבקה של ריסים ארוכים מדי תגרום לשבירה ולנשירה של הריסים הטבעיים, ולכן האורך המקסימלי של ריסים שאפשר להדביק משתנה בין כל מטופלת.

מהם היתרונות של הלחמת ריסים?

להלחמת ריסים יש כמה יתרונות:

  • שיפור המראה של העיניים והפנים – הלחמת ריסים שבסופה נוצר מראה של ריסים צפופים וארוכים משפרת את המראה של הפנים ומדגישה את העיניים, אחד מהאיברים הכי חשובים במראה החיצוני שלנו.
  • הסתרת פגמים אסתטיים – נשים שיש להן עיניים קטנות או מצב של עפעפיים נפולים יכולות להלחים ריסים כדי להסתיר את המראה הנפול וליצור מראה של עיניים גדולות ויפות.
  • חוסכת זמן וכסף – במקום להתעסק מדי יום בהדבקת ריסים בבית או בשימוש בלתי פוסק במסקרה, תוכלי לעשות זאת פעם בשלושה שבועות בערך אצל מטפלת מוסמכת וליהנות בכל יום מחדש ממראה של ריסים צפופים וארוכים. הטיפול המקצועי יכול להיות זול יותר מרכישה של סטים רבים של ריסים להדבקה, וכמובן אחרי הטיפול לא תצטרכי להתעסק עם הריסים בעצמך ותוכלי לתת להם להיות יפים כפי שהם.

מהם החסרונות?

החיסרון המובהק של הלחמת ריסים הוא הצורך למילוי – כמו לק ג’ל וטיפולים קוסמטיים אחרים, הלחמה היא לא עניין קבוע ויש לחזור אל המטפלת כל כמה זמן כדי למלא מחדש את ההלחמה. כמו כן, הסרה לא נכונה של הריסים עלולה לגרום נזק לריסים הטבעיים, ויש צורך לעשות זאת אצל מטפלת מוסמכת בלבד.

האם אפשר לעשות הלחמת ריסים לבד?

הלחמת ריסים היא תהליך מורכב יותר מהדבקה פשוטה של ריסים, והיא דורשת דיוק רב והפרדה של הריסים זה מזה, ולכן לא תוכלי לעשות על עצמך הלחמה ותצטרכי להיעזר במטפלת מוסמכת. עם זאת, כל אחת יכולה ללמוד קורס הלחמת ריסים כדי להצטרף לעולם הקוסמטיקה ולהיות בעלת שם בתחום ההלחמה וההדבקה המקצועיות.

מהי הייחודיות של הלחמת ריסים בפריטי ריס?

פריטי ריס היא אחת מאקדמיות הקוסמטיקה המובילות בארץ בתחום הריסים והגבות, המשמשת גם כקליניקה להרבה טיפולים קוסמטיים בתחום. פרט להלחמת ריסים, בפריטי ריס תוכלי לעבור גם טיפול הרמת ריסים או ללמוד לעשות זאת בעצמך (למטופלות אחרות), ולהשתתף במגוון הקורסים שלנו כדי שתוכלי להיכנס לתחום ולעבוד בו בעצמך ממש בסיום הלימודים.

הלחמת ריסים היא תהליך קוסמטי שבמהלכו מדביקים לריסים הקיימים ריסים מלאכותיים נוספים בעזרת דבק מיוחד. התוצאה שמתקבלת היא מראה ריסים צפופים, עבים וארוכים מהרגיל, ושנראה הרבה מאוד נשים מכוונות למראה הזה ולכן בוחרות בהלחמה. כדי לשמור על ההלחמה לאורך זמן ועל ריסים ארוכים ויפים חשוב להקפיד על כמה כללים לאחר הטיפול. אם גם אתן עשיתן הלחמת ריסים לאחרונה או שאתן שוקלות לעבור את הטיפול בקרוב, הינה 11 טיפים מנצחים שיעזרו לכן לשמור על התוצאות ממש כמו ביום הראשון.

11 טיפים שיעזרו לכן לשמור על הלחמת ריסים

תחזוקה יום-יומית

כדי שהלחמת הריסים תישמר לאורך זמן, חשוב מאוד להבין בשלב הראשון כי יש להקפיד על פעולות תחזוקה יום-יומיות, לרבות ניקיון בסבון ייעודי, ניקוי ידני עדין בעזרת האצבע ושימוש במברשת ייעודית לריסים. כמו כן חשוב מאוד להקפיד על ניקיון של הריסים לאחר אימון ספורט שבו הריסים יבואו במגע עם זיעה, וכן גם אחרי בכי, שכן גם הדמעות יכולות להרוס את ההלחמה. נוסף לאלה מומלץ להקפיד על הברשה עדינה של הריסים מדי בוקר.

לנסות להתרגל לישון על הגב

זה אולי נשמע קצת מוזר, אבל מדובר באחד הצעדים החשובים ביותר לשמירה על מראה הריסים. מי שרגילה לישון על הבטן, בדרך כלל תחכך את הפנים שלה בכרית מבלי לשים לב, מה שהורס לטווח הארוך את התוצאות של הלחמת ריסים. נסו להרגיל את עצמכן לשינה על הגב או על הצד כדי לשמור על ההלחמה לאורך זמן.

הימנעות מטמפרטורות גבוהות או נמוכות מידי

חשוב מאוד להבין כי טמפרטורות קיצוניות, לכאן או לכאן, ככל הנראה ייפגעו בהלחמה ובמראה של הריסים. נסו להימנע מטיול בחוץ בשיא הקור וכן בעומסי החום בקיץ. כמו כן חשוב מאוד להימנע ממקומות שבהם טמפרטורות גבוהות כמו סאונה או ג׳קוזי. מי שבכל זאת נחשפה לטמפרטורה קיצונית, עדיף להתרחק מהמקום ולנסות שלא לגעת בעיניים עד שהדבק מתייצב בחזרה.

לא להשתמש במסיר איפור או בקרמים שומניים לאזור העיניים

חשוב מאוד להימנע כליל משימוש בקרמים ובתכשירים עשירים בשומן באזור העיניים. מגע של שמן בדבק הריסים עלול לפגוע בו ולפגום מאוד באיכות הטיפול. מי שבוחרת לעשות הלחמת ריסים צריכה להימנע לחלוטין משימוש בכל תכשיר שהוא שעלול לפגוע באיכות ההדבקה. למרבה הנוחות, היום אפשר למצוא קרמים ומסירי איפור איכותיים שאינם על בסיס שמן.

להימנע ממסקרות

לאחר טיפול הלחמת ריסים מומלץ מאוד להימנע משימוש במסקרה, ואם אתן ממש ממש מתעקשות אז עדיף לשים מעט וכן להשתמש במסקרה ייעודית להלחמת ריסים שהיא על בסיס מים (כיסוי אחד לחלוטין מספיק). למען האמת, הלחמת ריסים היא הליך קוסמטי המבטל את הצורך בשימוש במסקרה ועל כן זוהי לא גזרה נוראית מדי.

אין לשפשף את הריסים

אנחנו רגילים לגרד ולשפשף את העיניים, וכתוצאה מכך גם את הריסים, בממוצע של 10 פעמים ביום. גירוד ושפשוף של העיניים יגרום לגירוי מתמשך, יהרוס את ההדבקה ויותיר אותנו עם מראה מוזר ולא יפה. לוקח קצת זמן להפסיק את הרגל הזה, אבל בסופו של דבר אפשר בהחלט להיגמל ממנו ולשמור על מראה הריסים לאורך זמן.

יש לסרק את הריסים כל יום

כדי למנוע קשרים קטנים בריסים או הצטלבויות של ריס בריס, מומלץ לסרק את הריסים בכל בוקר באמצעות מברשת שרביט ייעודית. יש לעשות זאת בתנועות אחידות ועדינות מלמטה למעלה, כאשר בכל פעם עוצמים עין אחת. בנקודה הזאת אין צורך להשתמש ברכיב מיוחד, אבל כן מומלץ לשמור על הטיפול באמצעות תכשירים לריסים המיועדים לשמירה על הלחמת ריסים.

לשמור על מילוי חודשי

מי שרוצה לשמור על התוצאות של הלחמת ריסים לאורך זמן ועל הצד הטוב ביותר, תשיג זאת אך ורק באמצעות מילוי חודשי (ואפשר גם להגיע בתדירות גבוהה יותר). חשוב לזכור שככל שמחכים, כך יהיה קשה הרבה יותר להחזיר את הריסים למראה הקודם, לכן מומלץ להגיע בתדירות גבוהה ובתיאום עם מלחימת הריסים שלכן.

לא להשתמש במעגל ריסים

מעגל ריסים הוא אחד האויבים הגדולים ביותר של הלחמת הריסים, ואם עד היום השתמשת בו על בסיס קבוע, מומלץ להפסיק את השימוש בו בהקדם האפשרי. כאמור, הטיפול של הלחמת ריסים הוא תחליף לשימוש במסקרה או במעגל ריסים ולכן אין בכך צורך. מעגל הריסים יהרוס את ההדבקה ויותיר את הריסים במראה מוזר ומדובלל.

להיזהר בפתיחת התנור

טיפ שיכול להיות מפתיע, קשור בשימוש בתנור במטבח. נשים רבות שעברו הלחמת ריסים, מופתעות לגלות שהטיפול נהרס אחרי שפתחו את תנור האפייה במטבח. צריך לזכור שהחום הורס את הטיפול וצריך להימנע ממנו. מומלץ לפתוח קודם כל את התנור, לתת לכל האוויר החם לצאת ורק לאחר מכן להוציא או להכניס את התבניות. אם יש מישהו שיכול לעשות את זה בשבילכן כדי שלא נסכן את תוצאות הטיפול, זה לגמרי עדיף.

הימנעי משימוש בצמר גפן

עוד דבר שהורס את הריסים הוא צמר גפן וחשוב מאוד להימנע מהשימוש בו. נכון, עבור לא מעט נשים הדבר הזה אומר שינוי בהרגלים, אבל יש כל מיני דרכים לנקות את העיניים, את הריסים ואת העפעפיים שהן לא צמר גפן. השימוש בצמר גפן יותיר גושים צמריריים ויהרוס כמעט תמיד את המראה הייחודי של הלחמת ריסים. בחלק מן המקרים צמר גפן גם עשוי לנתק את ההדבקה ולהרוס את הטיפול.

כמה עולה הלחמת ריסים?

טווח המחירים הנפוץ של הלחמת ריסים הוא 600-400 ש”ח לטיפול הראשוני, וכ-250 ש”ח לכל מילוי. מחיר הלחמת ריסים תלוי בתמחור הכללי של המטפלת, בשיטה שהיא משתמשת בה ובחומרים שהמטפלת תשתמש בהם במהלך הטיפול. אל תשכחי שהמחיר כולל גם ייעוץ מקדים המותאם באופן אישי למצב הריסים והעיניים שלך.

איך מורידים ריסים מולחמים?

תהליך ההורדה של ריסים מולחמים הוא די פשוט ומהיר, אך נעשה אצל המטפלת בלבד. המטפלת תשתמש בחומר ייעודי שמטרתו היא להמיס את הדבק המחזיק את הריסים המולחמים. לאחר מכן היא תסיר בעדינות ובזהירות את התוספות מהריסים הטבעיים ותנקה את האזור. התהליך הזה לא נמשך יותר מרבע שעה בדרך כלל.

האם יש דברים שכדאי להימנע מהם בהלחמת ריסים?

הינה כמה המלצות באשר להתנהלות היום יומית אחרי טיפול הלחמת ריסים:

  • להימנע ממגע עם הריסים – זה אולי מפתה לגעת בתוספות החדשות בפנים, אבל כדאי מאוד להימנע מנגיעה בריסים כדי שהם לא ייפלו.
  • להימנע מאיפור ומכשירים הקשורים לריסים – הימנעו לחלוטין ממסקרה, ממעגל ריסים ומכל מוצר המתעסק בריסים. הריסים שלכן אחרי ההלחמה לא צריכים שום טיפול נוסף, ושימוש במעגל ריסים או בכל מוצר אחר עלול לפגוע באורך הריסים המולחמים. כמו כן, מומלץ להימנע משימוש באייליינר עמיד למים, משום שהשפשוף בעת ההורדה שלו עלול לפגוע בריסים המולחמים.
  • להימנע משינה על הפנים – כדי להימנע מפגיעה בריסים במהלך השינה, מומלץ לא לישון על הפנים בזמן הלילה.
  • להימנע ממוצרים על בסיס שמן – מוצרים כמו מי פנים או אייליינר על בסיס שמן עלולים לפגוע בריסים ובהדבקה שלהם.

סיכום

הלחמת ריסים היא פתרון קוסמטי יעיל לשיפור מראה הפנים בכלל ואזור העיניים בפרט. במקום להתעסק כל יום בהדבקת ריסים מלאכותיים, תוכלי להיעזר במטפלת מקצועית ומנוסה בתחום כדי ליצור מראה של ריסים צפופים וארוכים סביב העיניים. את ההלחמה אי אפשר לעשות לבד, אך כל אחת יכולה ללמוד קורס הלחמת ריסים אצלנו בפריטי ריס כדי להתחיל לעבוד בתחום בעצמה.
בשורה התחתונה, טיפול הלחמת ריסים הוא טיפול מעולה למי שרוצה מראה של ריסים ארוכים ומעובים, אבל חשוב לזכור שכדי ליהנות מהתוצאות שלו, חייבים להקפיד על מספר כללים בסיסיים וכאן תוכלי להזכיר לעצמך בכל פעם איך צריך להתנהל. שוקלת להפוך את התשוקה שלך ליופי טיפוח למקצוע? קורס הלחמת ריסים מקצועי יאפשר לך להעניק את הטיפול נשים אחרות. את מוזמנת להצטרף כבר היום לאלפי הבוגרות של Pretty Riss שעוסקות בתחום בהצלחה.

יש לך שאלה?

אנחנו תמיד כאן בלחיצת כפתור

משך זמן הטיפול משתנה, והוא תלוי בכמה פרמטרים:
כמות הריסים הטבעיים של הלקוחה.
-המראה/סגנון אותו המאסטרית מבצעת, למשל בהלחמת ריסים ככל שהמראה מודגש יותר הטיפול עלול לקחת קצת יותר זמן.
– גיל הלקוחה (ריסים טבעיים בריאים/חזקים/חלשים).
הזמן הממוצע לטיפול הלחמת ריסים הוא בין שעה וחצי לשעתיים.ולהרמת ריסים הוא בין שעה לשעה וחצי

בהחלט לא!
הלחמת ריסים/ הרמת ריסים מקצועית שנעשת בצורה נכונה תוך שמירה וקפדנות על עבודה נכונה, ההפך הוא הנכון. הלחמת ריסים והרמת ריסים יכולה לשקם ריסים פגועים ואף בריאה ועדיפה ממסקרה. 

כמות הריסים שיש לאישה בממוצע, בקו הריסים העליון הוא בין 100-200 ריסים טבעיים (ובמקרים מסויימים אף יותר).
בהלחמת ריסים אנו מפרידות בעזרת פינצטות ייחודיות כל ריס וריס, ומדביקות עם דבק מיוחד עליהם ריסים חדשים.

ובהרמת ריסים אני מרימות ומסרקות כל ריס בצורה מדוייקת על התבנית.
התהליך לוקח בין שעה-  לשעתיים.  מכיוון שתהליך ההפרדה/סידור הוא ארוך, וגם הכי חשוב! ללא הקפדה על הכלל הזה, יווצר נזק לריסים הטבעיים.

בגופנו מתרחשים תהליכים כגון התחדשות בחלקי הגוף, כמו של הציפורניים שלנו, העור שלנו והשיער. גם הריסים שלנו כמו רוב השיער בגוף צומחים מחדש. אך בשונה מהשיער למשל על הראש, לריסים שלנו יש אורך חיים קצר יחסית של 3-4 חודשים ומה זה אומר? הריסים שלנו נושרים וצומחים מחדש, גם אם ריס כלשהו נפגע ממעגל ריסים, אש, תלישה מכוונת עבודה של מלחימה לא מנוסה או כל סיבה אחרת יגדל ריס חדש במקומו לאחר זמן. אז בהחלט שום נזק בלתי הפיך לא יכול להיגרם לריסים הטבעיים שלנו כתוצאה מהטיפול.

בגופנו מתרחשים תהליכים כגון התחדשות בחלקי הגוף, כמו של הציפורניים שלנו, העור שלנו והשיער. גם הריסים שלנו כמו רוב השיער בגוף צומחים מחדש. אך בשונה מהשיער למשל על הראש, לריסים שלנו יש אורך חיים קצר יחסית של 3-4 חודשים ומה זה אומר? הריסים שלנו נושרים וצומחים מחדש, גם אם ריס כלשהו נפגע ממעגל ריסים, אש, תלישה מכוונת עבודה של מלחימה לא מנוסה או כל סיבה אחרת יגדל ריס חדש במקומו לאחר זמן. אז בהחלט שום נזק בלתי הפיך לא יכול להיגרם לריסים הטבעיים שלנו כתוצאה מהטיפול.

לא, טיפול מקצועי ונכון לא כואב או מורגש כלל. בקליניקה שלנו תוכלי להנות משקט, מוזיקה מרגיעה ונעימה, ואולי אפילו לנמנם קצת תוך כדי הטיפול. נגלה לך סוד קטן.. הרבה מהלקוחות שלנו מגיעות כדי לתפוס שינה טובה באמצע היום.

מלבד 48 שעות ראשונותבהן צריל לשמור על הריסים יבשים ולתת להם להתייבש מהדבק, בוודאי! שיטת ה “ריס ריס” נועדה כדי שהלקוחה תרגיש בנוח לאורך כל הזמן ואפילו לא תרגיש את הריסים עד ההגעה למילוי,  אחד הדרכים הטובות ביותר לזהות הלחמת ריסים תקינה היא פשוט לא להרגיש אותה! בנוסף, יש חשיבות רבה לשטיפה של איזור העיניים לשמירת ההיגיינה ולמניעת זיהומים ודלקות עיניים, לכן זה גם מחייב.

מעטות הנשים שאלרגיות לדבק המיוחד של ההלחמה או לחומרים של הרמה, אך אם את רגישה מאוד בדרך כלל, סובלת מאלרגיות באופן קבוע ומדלקות עניים ממושכות, ואת חוששת, תוכלי להגיע ל”בדיקת אלרגיה”, הבדיקה היא כמו מבחן קטן בו נבצע הלחמה של ריס אחד על קו הריסים העליון ונבדוק אם יש איזו תגובה אלרגית בלתי רגילה. ובהרמה- מריחת החומר והצבע על איזור קטן ביד. לאחר 24 שעות נוכל לדעת בוודאות אם את מתאימה או לא מתאימה לביצוע הלחמת ריסים/ הרמת ריסים. במידה ועשית הלחמת ריסים בעבר וגילית שאת אלרגית, יש לנו דבק מיוחד שבוא עדין יותר ותוכלי להתנסות שוב אצלנו.

מתאימה בהחלט! ישנם מגוון רחב של צבעים. ריסים בגוון שחור, חום בהיר או כהה, אפילו אדום ירוק וסגול! יש אפשרות להשתמש בכל אחד מהם, לפי הטעם שלך. כלומר אם את בלונדינית ואת לא רוצה שהריסים יבלטו יתר על המידה, אז נבחר עבורך את הגוון החום בהיר או כהה. אבל אם תרצי שבכל זאת הריסים יבלטו נוכל גם להשתמש בצבע השחור. לגבי טיפול הרמת ריסים, אנו צובעות את הריסים בצבע שחור- ניתן גם בצבע חום.

– הלחמת ריסים – החומרים אינם נכנסים למערכת הדם בגוף , החל מהדבק, חומרי הניקוי וכמובן שהריסים עצמם. הטיפול עצמו מתבצע באופן חיצוני בלבד ולא נוגע בעור או פולשני. לפני ואחרי כל טיפול הכלים עוברים חיטוי לכן את יכולה להיות רגועה שהטיפול לא מהווה סכנה לך ולעוברך. 

לא ניתן לבצע טיפול על עין חולה או רגישה. נחכה עד להלחמה מלאה (בדרך כלל חודש) ולאחר מכן נבצע טיפול.

בוודאי, בטיפול עצמו תתבקשי להוריד את העדשות, ומיד לאחר הטיפול תוכלי להחזיר אותן בחזרה. המלצה שלי: יש להגיע עם הקופסא הקטנה של העדשות. ובכל מקרה גם אם שכחת, תמיד תוכלי למצוא אצלנו מים מיוחדים לאחסון עדשות מגע.

תלוי לפני כמה זמן עברת את הטיפולים, יש לחכות חצי שנה לאחר הטיפולים ורק אז להגיע לבצע הלחמת ריסים המידה וצמחו ריסים חדשים ויש על מה לעבוד. 

יש לחכות בין חודשיים לחצי שנה לאחר הטיפול, תלוי בהמלצת הרופא. מכיוון שהעניים רגישות לאחר מכן. אך מלבד הזמן שצריך לחכות אין שום בעיה לבצע טיפול.

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)