קורס הרמת גבות

למה אצלנו

קורס הרמת גבות

קורס הרמת גבות באקדמיה שלנו הוא בעל מסלול מקצועי ויסודי,  המתמקד בשיטה הרוסית. את הקורס מעבירה אחת המאסטריות הנחשבות בישראל בתחום הריסים קורל תורגמן בעלת תעודות הסמכה ממאסטריות ושופטות בינלאומיות.
בקורס שלנו תקבלי את כל הכלים והידע הכי מעודכנים על מנת לעסוק בתחום ממש בסיום הקורס. לא נדרש ידע או ניסיון בתחום כדי ללמוד אצלנו, הקורס מובנה ומתאים במיוחד עבור נשים שמחפשות קורס מקיף הכולל את הבסיס של התחום, גם ללא ניסיון, אצלנו תוכלי ללמוד קורס מקצועי ושיטות ברמה הגבוה ביותר.

אם את כבר עוסקת במקצועות היופי – התחום הוא מושלם להוספה לסל הטיפולים שלך ולספק כ שירות משלים אותו תוכלי להציע ללקוחותייך ולקבל הכנסה נוספת משתלמת מאוד.

מה לומדים בקורס הרמת גבות שלנו?

בקורס תלמדי את השיטה ״הרוסית״ שיטה קפדנית ומיוחדת, אשר דוגלת בשמירה על הגבות לאורך זמן, ואף משקמת אותם.
בקורס תלמדי תיאוריה מקיפה ומעניינת, טכניקות עבודה מתקדמות, לימוד התאמה נכונה לצורת הגבה, התוצאה הסופית בטיפול.
איך מרימים את הגבה בצורה נכונה ללא הדבקה שלה לעור? איך גורמים להרמה טבעית ולא מוגזמת, איך גורמים לגבה להיות מסודרת באופן קבוע ללא שימוש בג’ל לגבות או מסרקים.
הקורס כולל גם לימוד שיווק נכון ובניית מחירון בצורה חכמה. נדבר על צילום נכון, זוויות ועיצוב.
החלק הפרקטי כולל עבודה על מודליסטיות עם ליווי אישי וצמוד של קורל בעצמה לאורך כל הקורס.

הכשרה נוספת מטעם המותג EYETALENT – בונוס ענקי

הקורס אצלנו מתמקד בשיטת למינציה ובוטוקס מבית המותג EYETALENT האיטלקי, אחת החברות המוכרות  לחומרים סופר איכותיים להרמת ריסים וגבות, החברה *היחידה* בארץ שהחומרים שלה מספיק חזקים ואיכותיים כדילגרום לטיפול להחזיק מעמד יותר כעד 30% מעל לחומרים אחרים.
EYETALENT פיתחה שיטה ייחודית אשר לא רק גורמת לריסים הטבעיים להיראות מורמים ומודגשים באופן קבוע, אלא בזכות החומרים שלה גם משקמת ומזינה את הריס הטבעי לאורך זמן. לאחר השתלמות מיוחדת המיועדת למורות בלבד במשרדי המותג, האקדמיה שלנו נבחרה להוביל וללמד בישראל מטעם החברה האיטלקית, ביחד עם החומרים האיכותיים שלה והשיטות היחודיות שלה, כך שכל תלמידה שלנו מקבלת בסיום הקורס לא רק תעודה מטעם האקדמיה Pretty Riss, אלא גם תעודה בינלאומית נחשבת ביותר.

האם מקבלים ערכת מוצרים בקורס הרמת גבות?

במהלך הקורס תקבלי ערכת חומרים מפוארת עם מוצרים מהשורה הראשונה, הערכה מספיקה ל 20 לקוחות לפחות.
הערכה כוללת את כל החומרים הדרושים להתחלת עבודה מיידית.
המוצרים נבחרו בקפידה רבה! והורכבו על ידי קורל והמותג EYETALENT האיטלקי בעצמם, את כל המוצרים האיכותיים שלנו שתקבלי בערכה ניתן למצוא גם לאחר הקורס בהנחה מיוחדת עבור תלמידות בלבד בחנות האינטרנטית שלנו או בחנות בקליניקה.
לכל תלמידה ישנה אפשרות לקבל משלוח עד הבית ונציגה שפנויה לשוחח ולתת מענה על שאלות בעת הרכישה כולל מענה מקצועי והסבר מפורט על אופן השימוש.

הערכה היוקרתית בשווי של 1000 ש”ח!

מי מלמד בקורס הרמת גבות?

את לימודי הקורס מנחה קורל מאסטרית ומייסדת החברה, קורל נחשבת למומחית מהשורה הראשונה, נוהגת להעביר קורסים והשתלמויות לתלמידות מכל הארץ, בעלת וותק בלימוד כל השיטות השונות.
קורל עברה השתלמויות רבות מסביב לעולם אצל מאסטריות ושופטת בחול. קורל נוהגת להשתתף בתחרויות, ובכנסים מיוחדים.
קורל מרצה בלעדית בכנס השנתי לקוסמטיקאיות הגדול בישראל של חברת ״Benita” , כבר שנים. הקימה את הכנס הגדול בישראל למלחימות ומרימות ריסים “THE LASH OSCAR” אשר הביא ארצה מעל ל 7 מאסטריות ומאסטרים מרחבי העולם להעביר קורסים והשתלמויות בישראל.
קורל פיתחה בבלעדיות שורת מוצרים איכותיים אשר ניתן למצוא רק אצלנו, החומרים הותאמו במיוחד לאקלים הישראלי וכמובן ממשיכה להביא חידושים ולהעביר הרצאות בישראל למלחימות ומרימות ריסים במקצוע.

מה מייחד את האקדמיה שלנו ממקומות לימוד אחרים?

מלבד תוכנית הלימוד המקצועית שלנו, אצלנו כל בוגרות הקורס מקבלות ליווי אישי וצמוד ללא הגבלה! את הליווי נותנת במסירות קורל בעצמה, מה שנותן הרבה ביטחון ועזרה לבוגרות הקורס שלנו, הליווי כולל תוכנית עבודה אותה קורל בנתה.
בנוסף, כל בוגרת תקבל קישור לקבוצת וואטספ ייחודית בה נמצאות מעצבות ריסים שסיימו בהצלחה את הקורס ויוכלו להתייעץ ולשתף גם שם.
בנוסף לכל תלמידה ניתנת גישה בלתי מוגבלת לאיזור אישי באתר שלנו, בו היא תמצא את כל הסרטונים מהחלק הפרקטי בקורס, טפסים שונים להורדה, ומגוון רחב וידע נוסף שיעזור ועוד…
והכי חשוב, מכיוון ואנו בטוחות ביעילות הקורס שלנו, אנו מציעים “אחריות” על הקורס, ומה זה אומר בעצם? כל תלמידה אשר עשתה את תוכנית העבודה והלכה לפי השלבים ולא הצליחה, יכולה לחזור ליום פרקטי נוסף ללא עלות באקדמיה שלנו. הכל רק כדי שתצליחי!

כלים נוספים הניתנים בקורס

בקורס נלמד אודות שיווק נכון, סודות על אינסטגרם וטכניקות פרסום.
בניית מחירון ייחודי בצורה חכמה, זוויות צילום ואפליקציות סודיות לעריכת תמונות.
כלים מצויינים למינוף העסק ועוד סודות שרק קורל יודעת לספר.

איזו תעודה מקבלים מהאקדמיה?

בסיום מסלול הלימודים, בוגרות הקורס מקבלות 2 תעודות הסמכה להרמת גבות. אחת מטעם חברת EYETALENT ואחת מטעם האקדמיה שלנו.
התעודה תאפשר לך להשתלב בתחום הפופולרי ולמשוך לקוחות חדשות בזכות שם האקדמיה שלנו שהולך לפנינו. 

קורס הרמת גבות הוא תכנית הכשרה שנועדה ללמד אנשים את הטכניקות והמיומנויות הנדרשות לביצוע הרמת גבות, להרים נכון את הגבה ללא הדבקה של העור, ביצוע הרמה טבעית ולא מוגזמת, ושתהיי מסודרת באופן קבוע  

קורס בעל מסלול מקצועי ויסודי, המתמקד בשיטה הרוסית. את הקורס מעבירה אחת המאסטריות הנחשבות בישראל. מקבלים איתה ערכת מוצרים, כלים לשיווק באינסטגרם וטכניקות פרסום.

בסיום מסלול הלימודים, בוגרות הקורס מקבלות 2 תעודות הסמכה להרמת גבות. אחת מטעם חברת eyetalent ואחת מטעם האקדמיה שלנו.
התעודה תאפשר לך להשתלב בתחום הפופולרי ולמשוך לקוחות חדשות בזכות שם האקדמיה שלנו שהולך לפנינו. 

לא נדרש ידע או ניסיון בתחום כדי ללמוד אצלנו, הקורס מובנה ומתאים במיוחד עבור נשים שמחפשות קורס מקיף הכולל את הבסיס של התחום, גם ללא ניסיון, אצלנו תוכלי ללמוד קורס מקצועי ושיטות ברמה הגבוה ביותר.

יש לך שאלה?

אנחנו תמיד כאן בלחיצת כפתור

קורס ריסים פרימיום

5,900 ₪

קורס הרמת גבות

2,700 ₪

קורס הלחמת ריסים

3,700 ₪

התגובות שלכן

אהבה חדשה

עדן משה
תלמידה ולקוחה של החנות

“קורלי אהובה שלי!!!
תודה רבה רבה רבה על הכל . הסבלנות, ההקשבה , הלמידה, העזרה והכל בכיףףף ובחיוך!! ללא ספק זכיתי והיה שווה להגיע את כל הדרך עד אלייך! אוהבת אותך יפה שלי”

עדן מנהריה

אוריה
תלמידה ולקוחה של החנות

“היה חשוב לי לשתף אותך בהצלחה שלי שהרבה ממנה זה את.
אני בתפוסה מלאה לשבועיים הקרובים!
כמה שזה מטורף ולא מובן מאליו שזה יקרה כל-כך מהר.”

אתי לוי
תלמידה ולקוחה של החנות

“קורל יקרה. ראשית לפני הכל… רציתי להגיד לך שאת אישה מיוחדת. מלאת רוך ועדינות. מקצועית ללא פשרות!!! הייתה לי חוויה מיוחדת.
שהברכה תשכון לעד בביתך.”

סתיו בוזגלו
תלמידה ולקוחה של החנות

“קורל אהובה !רוצה להגיד לך תודה על הליווי הצמוד על העזרה והתמיכה אין כמוך נהנתי ממש ולמדתי המון… מקווה שניפגש שוב בקרוב בע”ה תודה ענקית!!!”

בת אל דוידוב
תלמידה ולקוחה של החנות

“היה מושלם נהנתי מכל רגע לא מפסיקה לעלות אותך בכל מקום אפשרי ולספר עלייך על הטוב לב שלך ועל הנתינה היה לי כיף, אני אתגעגע”

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)