מה ההבדל בין הלחמת ריסים להדבקת ריסים?

מה ההבדל בין הדבקת ריסים לשזירת ריסים
תוכן עניינים #מעבר מהיר

כשמדברים על טיפוח ועל שדרוג של מראה הריסים, מתייחסים לרוב לשתי טכניקות שונות – הלחמת ריסים והדבקת ריסים. מתברר שעד היום הרבה מאוד נשים חושבות שמדובר באותו ההליך, אף על פי שמדובר בשני דברים שונים לחלוטין. בואו נדבר על כל אחת מהאפשרויות וננסה להבין את ההבדלים בין הלחמה ריסים להדבקת ריסים.

ראשית נפרט על כל אחת מהדרכים

הדבקת ריסים

הדבקת ריסים היא הטכניקה הזולה יותר מבין השתיים. באמצעות דבק לריסים מחברים קבוצת ריסים ישירות אל העפעף. בניגוד להלחמה של הריסים, כאן מדובר בטכניקה שאפשר לבצע באופן עצמאי בבית. את השיטה הזאת אפשר לחלק לשתי טכניקות:

הדבקת ריסים מלאכותיות

האפשרות הראשונה היא הדבקה של ריסים מלאכותיות עשויות חומרים סינתטיים.

הדבקת ריסים אמיתיות

אופציה שנייה היא של ריסים אמיתיות שעשויות מריסים אמיתיים.

הלחמת ריסים

הלחמת ריסים היא הליך קוסמטי רציני יותר שמתבצע במכוני ריסים מקצועיים ובמכוני קוסמטיקה. בטכניקה הזאת בעצם מלחימים את הריסים המלאכותיים ישירות אל הריסים הקיימים וההליך אורך כמספר שעות. הלחמת ריסים הוא לא דבר שאפשר לעשות בבית, שכן אפשר לעשות זאת באופן מקצועי רק לאחר קורס הלחמת ריסים שבו לומדים את הטכניקה המדויקת וגם איך לעשות זאת תוך שמירה מקסימלית על הבטיחות.

מה ההבדל בין הלחמת ריסים להדבקת ריסים?

עד עכשיו דיברנו על ההגדרות היבשות של הלחמת ריסים והדבקת ריסים, ועכשיו בואו ננסה להבין בדיוק מה ההבדל בין שתי הטכניקות.

עמידות הריסים

הדבקת ריסים היא טכניקה שתאפשר ליהנות מריסים ארוכים ומעובים ליום אחד לכל היותר. הדבק די חלש ועדין והריסים לא כל כך עמידים. לאחר הדבקה צריך גם להיזהר ולשמור על הריסים, מפני שכל מגע קטן עשוי להרוס את הדבק ולהפיל את הריסים.

התאמה אישית

הדבקת ריסים לא מאפשרת התאמה לבנה העניינים והפנים ברמה גבוהה, כך שלעיתים המראה שנוצר הוא לא ממש טבעי. לעומת זאת, הלחמת ריסים מאפשרת מיזוג מדויק למדי בין הריס הטבעי לבין התוספת, ככה שהמראה שמתקבל הוא מראה טבעי של ריסים ארוכות ומעובות.

התעסקות ביום-יום

הלחמת ריסים היא הליך קוסמטי רציני למדי ולא צריך להתעסק יותר מדי עם התוצאה הסופית, לפחות לא עד שרוצים לחזור לטיפול חידוש. אפשר להשתמש בכל מיני תכשירים להרמת הריסים, אבל לא חייב. לעומת זאת, הדבקת ריסים מחייבת עדינות ואם רוצים ליהנות ממראה ריסים מעובים, יש לחזור עליה בכל יום מחדש.

מראה טבעי או מלאכותי

ברוב המקרים הדבקת ריסים תותיר אותנו עם מראה מלאכותי ולא טבעי של הריסים. הלחמה לעומת זאת מאפשרת כאמור את המיזוג המושלם בין הריס הטבעי לבין התוספת, ככה שהמראה שמתקבל הוא טבעי למדי וכמעט שאי אפשר בכלל לזהות שנעשה טיפול כלשהו.

זמן ההליך

הדבקת ריסים היא משהו שאפשר לעשות בתוך מספר דקות עד כחצי שעה בבית (תלוי במיומנות הספציפית של כל אחת). הלחמת ריסים היא תהליך שלוקח בין שעתיים לשלוש ונעשה במכוני יופי המתמחים בהליך ההלחמה.

נראות הריסים

שוב, הלחמת ריסים תביא למראה הרבה יותר טבעי של הריסים, לעומת הדבקה המאופיינת במראה ריסים מלאכותי יותר.

לסיכום

אם כך, אלו הם ההבדלים העיקריים והחשובים בין הדבקת ריסים לבין הלחמת ריסים. מי שרוצה להתנסות באופן חד פעמי ולהבין איך זה מרגיש, יכולה לנסות הדבקה, אבל מי שמחפשת תוצאות טבעיות לטווח הארוך תרוויח בעיקר מהלחמת ריסים מקצועית. לצד הטכניקות הללו מומלץ בהחלט להתמקצע גם עם קורס הרמת ריסים, ומי שמעוניינת להתפרנס ממקצועות היופי, ותלמד במקביל גם הלחמה, תוכל להציע לקהל הלקוחות שלה שירותים משלימים שנחשבים למבוקשים מאוד.

לפרטים נוספים חייגי

מאמרים נוספים

הרמת ריסים בתל אביב
כללי

הרמת ריסים בתל אביב

תושבות תל אביב והסביבה? אם גם לכן יצא לחפש לאחרונה טיפול הרמת ריסים ואתן מכוונות לטוב ביותר, אתן חייבות להכיר את אקדמיית פריטי ריס בתל

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)