באיזה ריסים מלאכותיים הכי כדאי להשתמש?

תמונה ראשית באיזה ריסים מלאכותיים הכי כדאי להשתמש?
תוכן עניינים #מעבר מהיר

אם את מתלבטת איזה סוג של ריסים מלאכותיים יכולים להתאים לך וכדאי לך להשתמש בהם, המאמר הזה בשבילך. כאשר באים לבחור באיזה סוג ריסים מלאכותיים כדאי להשתמש, חשוב לדעת שלכל אחת יש צורת עין ייחודית ולכל צורה כזאת מתאים סוג אחר של ריסים.

איזה סוגי צורה יש לעיניים?

לכל אדם יש מראה עיניים ייחודי, אולם יש מספר צורות החוזרות על עצמן שוב ושוב בעיניים של אנשים שונים. הצורות המרכזיות שניתן לראות אצל עיניים של אנשים הן:

  • עיניים בצורת שקד
  • עיניים בצורת עיניים של חתול
  • עיניים מלוכסנות
  • עניין עמוקות
  • עיניים שקרובות אחת לשנייה
  • עיניים בעלות צורה עגולה
  • עיניים בולטות
  • עיניים שהעפעף שלהן נפול

באופן גורף ריסים מלאכותיים יכול לשדרג את המראה האישי של כל אחת ולהפוך את הריסים הטבעיים שלה לבעלי מראה מלא ואורך יותר. לפני שאת בוחרת את סוג הריסים שאת שמה על עצמך, חשוב שתחשבי איזה סגנון ריסים מתאים לטעם האישי שלך ולמראה העיניים שלך. יש מגוון רחב מאוד של סוגי ריסים מלאכותיים והוא כולל מעל למאה סוגים וסגנונות עיצוב שונים של ריסים. הסוגים נבדלים אחד מהשני בצבע שלהם, באורך הריס, בנפח הריס ועוד… .

צפו בקטלוג הריסים של Pretty-Riss

טיפים מנצחים לבחירה נכונה של ריסים מלאכותיים מותאמים אישית לעיניים שלכם

כאשר אנחנו באים לבחור את סוג הריסים המלאכותיים שהכי כדאי להשתמש בהם משתנים מאדם לאדם. גם אצל תאומים זהים – יכול להיות שסוג הריסים שיתאים לכל אחד מהתאומים יהיה שונה וזאת בגלל סגנון התספורת שלהם והטעם האישי שמועדף עליהם. בחירה של ריסים מלאכותיים צריכה להיות לפי הטעם האישי שלכם ולא פחות חשוב מכך לפי סוג המראה שאתם רוצים שיהיה לכם. אחד מכללי המפתח הוא להתאים בין הצבע של הריסים הטבעיים והעיניים שלכם לצבע של הריסים המלאכותיים.

איזה סוגי ריסים מלאכותיים יש?

יש שני סוגים עיקריים של ריסים מלאכותיים:

  • ריסים שמייצרים מפרווה או שיער של בעלי חיים.
  • ריסים המיוצרים באופן סינתטי ומלאכותי מחומרים שונים במעבדות המיועדות לכך.

לרוב ריסים סינתטיים עדיפים על פני ריסים שמיוצרים מבעלי חיים וזאת מכיוון שהם גם לא גורמים לנזק לבעלי חיים או לסביבה וגם כי הם עמידים יותר מבחינת אורך הזמן שניתן להשתמש בהם.

האם לכולם יכול להתאים ללבוש ריסים מלאכותיים?

ריסים מלאכותיים יכולים להתאים לכל מי שמעוניין בכך, אלא אם ידועה סיבה רפואיות שלא מאפשרת זאת. אנשים למשל שסובלים מאלרגיות לחומרים שונים – צריכים לברר ולוודא שהריסים המלאכותיים שהם בוחרים לשים על עצמם אינם מכילים את החומרים אליהם הם אלרגיים.

איזה סוג ריסים מלאכותיים מתאים לסגנון הישראלי?

לכל אחד ואחת בישראל יש סגנון מראה אישי שהוא סיגל לעצמו. כאשר אתם רוצים להפוך את המראה שלכם ליותר “טרנדי” או אופנתי אתם יכולים לשאוב השראה ממפורסמים בארץ ובעולם. מומלץ תמיד לבחור את סוג הריס שהכי מתאים לצורת העיניים שלכם. גם אם יש ריסים שיכולים להיראות מעולה על נשים כמו ביונסה או טיילור סוויפט – לא בטוח שאלו גם הריסים שהכי יתאימו והכי יחמיאו למראה האישי שלכם.

עוד חשוב לומר, ששזירת ריסים מלאכותיים איננה מתאימה לנשים בלבד ויש גם הרבה גברים (שלא יודו בכך) שבוחרים לעבור את ההליך הקוסמטי הפשוט הזה. הליך קוסמטי זה איננו כואב והוא לא פולשני לגוף. חשוב לדעת שתהליך שזירת הריסים הוא לא טיפול של פעם ב…, או שעוברים פעם אחת, אלא טיפול שיש לתחזק ולעבור אחת למספר שבועות.

צפו בכל הריסים של Pretty-Riss

מעבר לקטגוריית הריסים של Pretty-Riss

מאמרים נוספים

הרמת ריסים בתל אביב
כללי

הרמת ריסים בתל אביב

תושבות תל אביב והסביבה? אם גם לכן יצא לחפש לאחרונה טיפול הרמת ריסים ואתן מכוונות לטוב ביותר, אתן חייבות להכיר את אקדמיית פריטי ריס בתל

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)