מהם הסיכונים הקיימים בטיפולי הרמת ריסים? כל הפרטים

תמונה ראשית סיכונים בטיפולי הרמת ריסים
תוכן עניינים #מעבר מהיר

‘האקדמיה לטיפולי ריסים וגבות PrettyRiss’

רוב הנשים מכירות טיפוליים קוסמטיים “רגילים” כמו למשל טיפולי פנים, איפור קבוע או הורדת שיער. אחד הטיפולים האלו הוא טיפול הרמת ריסים. טיפול זה מתבסס על יסוד הריסים הטבעיים שיש לכל אחד והוא למעשה רק מחזק את המראה הטבעי שלהם. בואו נכיר את הסיכונים הקיימים בטיפול זה, האם לכל אישה מתאים לבצע הרמת ריסים ועוד וכיצד ניתן יהיה להתגבר על סיכוניים אלו כדי לבצע טיפולי הרמת ריסים בצורה הכי מקצועית שאפשר.

הרמת ריסים שונה מהדבקה של ריסים מלאכותיים. בהרמת ריסים מרימים את הריסים הטבעיים גבוה יותר מקו העין ומעקלים אותם כך שיהיו עגולים יותר. במקרים מסוימים הטיפול כולל גם צביעה של הריסים על מנת להדגיש את המראה של הריס הטבעי. לרוב, יש לחזור על צביעת הריסים אחת לשבועיים או שלושה שבועות אחרי שהצבע יורד ויש צורך לחדש אותו.

מהם הסיכונים המרכזיים בטיפולי הרמת ריסים?

כמו כל טיפול שעושים לגוף ישנם סיכונים מסוימים גם לטיפולי הרמת ריסים. הסיכון המרכזי בטיפול הרמת ריסים הוא פיתוח תגובה אלרגית לחומרים בהם נעשה שימוש במהלך הטיפול. נשים אשר יודעות שהן רגישות או אלרגיות לחומרים מסוימים – צריכות לשים לב לאילו חומרים משלבים בעת טיפול הרמת הריסים. סיכונים נוספים הם התפתחות של דלקות עיניים או גרימת נזק בעקבות טיפול לקוי של הריסים הטבעיים. על מנת שנימנע מסיכונים אלו חשוב שהסביבה בה מטפלים שמעבירה את הטיפול יהיו נקיים והיגייניים. עוד חשוב לשים לב לכמות החומרים ששמים על הריסים הטבעיים ולבחור בעדינות ודיוק את התבנית הנכונה לכל לקוחה לצורת הריסים אליו היא רוצה להגיע.

האם לכל אישה מתאים לעשות הרמת ריסים?

  • בעקרון כל אישה בריאה שאין לה מחלות רקע כרוניות יכולה לעבור טיפול הרמת ריסים. אישה אשר סובלת מדלקת עיניים פעילה (או מחלות עיניים אחרות או פציעות בפנים העין או בחלק החיצוני שלה) או מהרפס בשפתיים – תצטרך לחכות לפחות שבוע מההחלמה מהמצב הרפואי על מנת שיוכלו לעבור את הטיפול במלואו.
  • גם לנשים בהיריון או נשים המעוניינות להיכנס להיריון (או נשים שנוטלות הורמונים שונים) מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום הרמת הריסים האם כדאי להן לעבור טיפול הרמה ולהבין את הסיכונים שישנם במהלך הטיפול.
  • עוד סיכון נוסף לשיקול במהלך ההרמה -שינויים הורמונליים שקורים אצל כל אישה במהלך חייה (בין אם בזמן המחזור החודשי, בזמן היריון, לאחר היריון ובזמן הנקה או בגיל המעבר) יכולים להיות בעלי השפעה לא חיובית על תוצאות הטיפול.
  • חשוב גם לציין כי בנות נוער (מגיל 11 עד גיל 21) שגופן משתנה ומתפתח ולעיתים אף סובלות מפצעי אקנה – צריכות לבדוק עם רופא עור האם כדאי להן לעבור טיפול כזה ולהבין מהם הסיכונים הטמונות בו.

אם אעשה הרמת ריסים – האם הריסים הטבעיים שלי יפגעו? 

טיפול הרמת ריסים הוא לא רק טיפול קוסמטי לשם יופי – אלא גם בעל מאפיינים רפואיים שמסייעים בשיקום ריסים פגועים. למעשה, הטיפול עצמו לא גורם לנזק לריסים הטבעיים אלא מחזק אותם. אבל – חשוב לשים לב!: 

  • שלא קיימיות מחלות רקע משמעותיות, אלרגיות או כל מניעה בריאותית אחרת לעבור את הטיפול
  • בחירת מרכז הטיפול על ידי צוות מקצועי ומנוסה
  • לשים לב כי מקום בו את עוברת את הטיפול הוא סטרילי ונקי לפי הסטנדרטים של הטיפולים הרפואיים

בסופו של דבר, הצגנו את הסיכונים הקיימים בטיפול, אין לראות באמור המלצות רפואיות לטיפולים קומסטיים כאלה ואחרים, ‘PrettyRiss – האקדמיה לריסים וגבות’ מנגישה את המידע לצורך אינפורמטיבי בלבד ואינה מוסמכת לייעץ רפואית, תודה על ההבנה.

מאמרים נוספים

הרמת ריסים בתל אביב
כללי

הרמת ריסים בתל אביב

תושבות תל אביב והסביבה? אם גם לכן יצא לחפש לאחרונה טיפול הרמת ריסים ואתן מכוונות לטוב ביותר, אתן חייבות להכיר את אקדמיית פריטי ריס בתל

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)