5 סוגי הלחמת ריסים שאי אפשר לפספס

סוגי הלחמת ריסים
תוכן עניינים #מעבר מהיר

אם גם אתן מתעניינות בעולם היופי, הטיפוח והטיפולים הקוסמטיים, אתן חייבות להכיר את אחת הטכניקות הפופולריות ביותר היום – הלחמת ריסים. מדובר בשיטה ייחודית ויוצאת דופן להדגשת מראה הריסים. אנחנו שמחים להכיר לכן חמישה סוגי הלחמת ריסים מומלצים בהחלט ושלא כדאי לפספס. לפני כך, נבין ביחד מהי הלחמת ריסים ואיך הטיפול עובד, ולאחר מכן נדבר גם על טכניקות נכונות, על היתרונות של הלחמת ריסים וגם על החסרונות.

מה היא הלחמת ריסים?

הלחמת ריסים היא תהליך קוסמטי שבמהלכו מדביקים לריסים הטבעיים שלנו, ריסים מלאכותיים שנראים כמו ריסים אמיתיים לכל דבר ועניין. הטכניקה הזאת מאפשרת מראה מעובה, עוצמתי ומלא של הריסים שנעשים עבים, ארוכים וצפופים הרבה יותר. הטכניקה הזאת מאפשרת לנשים שיש להן ריסים חלשים ליהנות מריסים חזקים ומודגשים למדי. הלחמת ריסים נקראת ככה מפני שנעשית בסוג של הלחמה בחום בין הריסים האמיתיים לבין הריסים המלאכותיים.

5 סוגי הלחמת ריסים

אם ככה, בואו נעבור עכשיו על חמישה סוגים עיקריים של הלחמת ריסים שכדאי להכיר:

הלחמת ריסים טבעית

הסוג הראשון שכדאי להכיר הוא הלחמת הריסים הטבעית. ההלחמה הטבעית מתמקדת בשיטות טבעיות להלחמה, במינימום שימוש בכימיקלים ובפגיעה בריס הטבעי של העין. הלחמת ריסים טבעית היא הרבה פעמים הבחירה המועדפת על נשים המעוניינות לשמור על הריסים לאורך זמן. נהוג לחשוב כי הלחמת ריסים טבעית היא חלשה יותר ופחות טובה מסוגים אחרים, אבל זה לא נכון. אם עושים זאת במכון יופי מקצועי, הלחמת ריסים טבעית יכולה להיות חזקה ואיכותית לא פחות מסוגים אחרים.

הלחמת ריסים רוסית

הלחמת ריסים רוסית נחשבת בעצם לסוג הקלאסי של הלחמת ריסים. בהלחמת ריסים רוסית איכותית, מדביקים בעצם ריס סינתטי אחד על כל ריס טבעי אחד, בעצם יחס של אחד לאחד בין ריס טבעי לריס מלאכותי. הלחמת ריסים רוסית מקנה מראה טבעי ומדויק ביותר של ריסים מלאים וזוהי גם הסיבה שמדובר בטכניקה כל כך פופולרית ומבוקשת בשנים האחרונות.

הלחמת ריסים קלאסית

הלחמת ריסים קלאסית היא בעצם ההלחמה המתארת את התהליך הבסיסי שבו מחברים ריס סינתטי לריס הטבעי מעל העין. בהלחמה הקלאסית משתמשים בדבק ייחודי, ובאמצעות תהליך של חימום מחברים באופן טבעי למדי בין הריס המלאכותי לריס הסינתטי. הרמת ריסים קלאסית היא בחירה טובה לנשים שיש להן מראה ריסים יחסית עבה שרוצות עיבוי נוסף וחיזוק, אך פחות מתאים לנשים שיש להן ריסים טבעיים חלשים באופן יחסי. 

הלחמת ריסים עם נפח

עוד אפשרות פופולרית למדי היא הלחמת ריסים עם נפח. כאן כבר משתמשים בריסים צפופים יותר ביחס של 4:2 לאחד לטובת הריסים המלאכותיים על פני הריסים הטבעיים. שיטת ההלחמה הזאת מאפשרת מראה ריסים מלא, מודגש וסמיך אפילו יותר, והוא מתאים לכל מי שמחפשת את הלוק המודגש באמת ובפרט לנשים שיש להן ריסים דלילים וחלשים יחסית. הלחמת ריסים עם נפח היא פתרון מעולה למראה טבעי, בסך הכול אפשרות מעולה בלי ספק. 

שימוש נכון בדבק

חשוב להבין כי מידת ההצלחה של טיפולי ההלחמה השונים תלויה במידה רבה באיכות הדבק שבו משתמשים, אבל חשוב לא פחות, גם באופן שבו משתמשים בו. חשוב מאוד להבין באיזה כמות יש להשתמש, באיזה צורה ואיך יש להשתמש בחום כדי לבצע את ההלחמה עצמה. מי שרוצה ללמוד את הטכניקות הנכונות בצורה הטובה ביותר צריכה בהחלט לשקול את האפשרות של קורס הלחמת ריסים שבו לומדים את כל מה שצריך והוא גם מאפשר לעסוק בתחום באופן מקצועי.

תסירי את האיפור בעדינות

בחרתן לעשות הלחמת ריסים? מעולה! זה טיפול נהדר שיאפשר לכן ליהנות ממראה של ריסים חזקים ומלאים לאורך זמן, אבל גם חשוב מאוד לדעת איך לתחזק ולשמור עליו. אם את משתמשת באיפור באזור העיניים, חשוב מאוד להקפיד להסיר אותו בעדינות מקסימלית. תנועות חדות ונגיעות מיותרות בהלחמה עשויות להרוס אותה, ואם תקפידו על כך תוכלו לשמור על תוצאות הטיפול לאורך זמן רב.

למה כדאי לעשות הלחמת ריסים?

למה בכלל לבחור לעבור טיפול של הלחמת ריסים? הינה כמה סיבות ממש טובות שכדאי להכיר:

מראה טבעי

הלחמת ריסים היא טיפול שמאפשר מראה מאוד טבעי של הריסים וזהו בלי ספק היתרון הגדול. הריסים המלאכותיים משתלבים בצורה מושלמת בריס הטבעי ואין כל דרך לדעת שמדובר בריסים בהלחמה. כלומר שמי שמחפשת מצד אחד מראה עבה, סמיך ועוצמתי יותר, אבל מצד שני גם לוק טבעי ולא פלסטי, תוכל ליהנות בהחלט משני העולמות.

פותח את העין

טיפול הלחמת ריסים, כמו טיפול הרמת ריסים, מדגיש בצורה נפלאה את העין ואפילו פותח אותה יותר ומדגיש אותה יותר.

אין צורך באיפור

נשים שיש להן ריסים חלשים ודלילים מחפשות לא אחת פתרונות שונים להסוואה בדמות של מוצרי איפור למיניהם. בעזרת טיפול הלחמת ריסים, אין צורך כלל באיפור, כמו מסקרה או רימל, ואפשר ליהנות ממראה ריסים מעובים לאורך זמן ובלי שום מאמץ.

מסתיר נשירת ריסים ופגמים

נשים רבות סובלות מנשירה של ריסים ומפגמים שונים ובלתי אסתטיים במראה הריסים. הטיפול הייחודי, המהיר והיעיל הזה מסתיר את הנשירה ואת הפגמים בצורה נפלאה ועוזר להרבה מאוד נשים שחשות חוסר ביטחון, להרגיש הרבה יותר טוב ונעים עם עצמן.

חסרונות הלחמת ריסים

כמובן שיש גם כמה חסרונות לטיפול הלחמת ריסים, בואו נדבר עליהם:

שימוש באיפור

לאחר טיפול של הלחמת ריסים אי אפשר להשתמש באיפור. יש נשים שאוהבות ורגילות להשתמש באיפור על הריס. כמו כן, אם רוצים לשים איפור באזורים קרובים, למשל בעיניים, חייבים לעשות את זה מאוד בזהירות כדי לא לפגוע בתוצאות ההלחמה.

התחייבות חודשית

חשוב לזכור כי טיפול הלחמת ריסים הוא לא טיפול קבוע, כלומר שכדי לשמור על התוצאה יש לחדש אותו אחת לכמה זמן. בדרך כלל ניגשים לחידוש של הלחמת ריסים בכל פרק זמן של שלושה שבועות עד חודש ימים.

הימנעות ממים

כדי לשמור על תוצאות הטיפול עדיף להימנע כמה שיותר ממים. צריך להתקלח בזהירות בלי מגע ישיר של הזרם עם המים ועדיף להימנע לחלוטין משחייה בבריכה ובים.

להימנע משפשוף של העין

לצד כל אלו, חשוב גם לנסות ולהימנע משפשוף של העין, צעד שלרוב ייפגע באופן מידי בתוצאות הטיפול.

לסיכום

הלחמת ריסים הוא הליך קוסמטי קל ויעיל שמתאים לכל מי שמחפשת מראה מעובה של ריסים. אם את רוצה לדעת עוד על הטיפול, על טיפוח ריסים ועל האפשרות ללמוד את המקצוע בעצמך, את מוזמנת לפנות אלינו כאן בפריטי ריס ונשמח לתת את כל המידע העדכני שאת צריכה. שיהיה בהצלחה!

מאמרים נוספים

הרמת ריסים בתל אביב
כללי

הרמת ריסים בתל אביב

תושבות תל אביב והסביבה? אם גם לכן יצא לחפש לאחרונה טיפול הרמת ריסים ואתן מכוונות לטוב ביותר, אתן חייבות להכיר את אקדמיית פריטי ריס בתל

לשיחה לחצו כאן
PrettyRiss
שלום,
נשמח לעזור לך בוואטסאפ :-)